Andreas Stangenes Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Jeg har brukt litt tid i kveld til å lage en video av approachen min til ENGM 01R. Dessverre ble lyden blokkert av youtube, og audioswap ble bugget så foreløpig er den helt uten lyd Men grei nok landing, og så får dere se bort i fra litt dårlige frames. Fraps tok nesten knekken på min stakkars PC..! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Bra video. Men du hadde rett, den var ikke helt det samme uten lyd Siter
Andreas Stangenes Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 Jeg jobber med saken. Har revidert lyden, og holder på å resample nå. Det stod ikke hvilket lydspor som ble blokkert, så håper jeg valgte rett.. Hvis ikke får jeg bare fjerne all musikk og i det minste bare kjøre real sound fra simmen. Siter
Andreas Stangenes Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Skrevet 6. juni 2010 Da var ny video lastet opp - denne gangen gikk lyden igjennom. Nå er det kanskje ikke alle som har samme musikksmak som meg, men da kan dere jo velge å se den uten lyd hehe Den er også kortet litt inn. Deler av approach var bittelitt kjedelig. Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Der ja. Av en merkelig grunn passet slik musikk ypperlig til en slik grasiøs dame :grin: Men hva i all verden er det som er festet på framhjulene :confused: Siter
Andreas Stangenes Skrevet 6. juni 2010 Forfatter Skrevet 6. juni 2010 Det er en slag "hjulkapsler" som skal hindre vannsprøyt opp i engines og på fuselage/fueltanks. Siter
Christian Paulsen Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Du står på Andreas, det er bra. Dingsene ved hjul er såkalte Water Deflectors ja; De var der bare for å hindre at motorer sugde inn vann. Men selve deflektorene var i seg selv et problem ifht fueltanks, fordi Concorde grunnet sin ekstremt høye takeoff speed og særs høye hjul-belastning ved rotation, hadde masse trøbbel med eksploderende dekk (hoved-hjul), tidlig i karrieren. Når dekkene eksploderte knuste de deflektorene, og delene fra denne laget hull i fueltank. Alle BA Concorder ble derfor modifisert og fikk ståltråd-innlegg i denne kompositt-deflektoren, slik at den ikke skulle fly noe sted ved skader. AF gjorde forøvrig aldri denne modden på sine fly, men det hadde neppe hatt noe å si for ulykken ved Paris siden det da var selve dekket som gikk i tanken. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.