Jens-Ole Kjølberg Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 holder på med en RNoAF repaint av denis da silvas nye Lynx Noen som vil være beta testere? Kontakt meg: trond.kjoelberg@c2i.net Mvh Jens-Ole Siter
Vidar Martinsen Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Siden du tydeligvis har fått til å laste den ned, hvordan gjorde du det? Jeg får bare en blank zip Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Lastet den ned her http://www.fs98fabmil.hpg.ig.com.br/projeto/html/lynx.html Er du interesert i å være beta tester? Jens-Ole Siter
Vidar Martinsen Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Ja jeg kan godt være beta tester. har prøvd å laste ned derfra jeg også, men det er ingenting i den ferdige zip filen???? Har du noen råd? Siter
Jens-Ole Kjølberg Skrevet 28. august 2002 Forfatter Skrevet 28. august 2002 Det virket for meg. Slett den tomme zipprn du har og slå av PC-en. Prøv deretter å leste ned på nytt. Kanskje det hjelper Jens-Ole Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.