Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hei Hvis noen skal opp på Gardermoen i morra, for å ta bilder, må dere ta bilde av LN-AGM. Skal ut på flytime nr. 3 og 4. Tar av i 13 tiden antar jeg. Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 God tur, og lykke til. Men..... AGM er jo en Cessna: "If it ain't Boeing, I ain't going" Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Tusen takk. Ja, men jeg tviler på at noen får ta flytimer i en Boeing til PPL Siter
Even Moe Egenes Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hehe. Bare tuller med deg. Men hvis det er lov, så finnes det sikkert flyklubber med Boeing Stearman? :grin: Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Som sagt over, god tur og lykke til! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 Gikk ganske bra i dag, gjorde min første landing, på Norges hovedflyplass! Hilsen Eivind Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.