Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Bare ett kjapt bilde fra dagens retur fra Arlanda-Keflavik som ICE307 på Vatsim. Er så heldig og fått paintet hele stallen til Icelandair nå,for PSS 757. Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Fint bilde. Icelandair sine Boeing 757 er helt nydelige! Går det an og finne paintene på nettet et sted? Siter
Simen Elvestad Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Det er så flotte painter! :grin: Ser fram til og komme tilbake på vat. Da må vi ta oss en KEF-BOS og KEF-NY :grin: Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 4. juni 2010 Forfatter Skrevet 4. juni 2010 Jeg er ikke sikker på om paintene er lagt ut enda.Jeg kan spørre han som laget de. Simen,den er grei!TF-FIX flyr BIKF-JFK i disse dager. Er forøvrig første fligt til Brussel i dag.TF-FIU,ICE556 Siter
Kristian Nørregaard Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Fint billede! Savner simmen lidt! Må flyve noget ICE når jeg flytter fra Reykjavik. Siter
andreas nærbø Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Fine bilder Tror du at du kan sende paintene til meg på msn eller skype ? Skype : andreas.naerbo1 Msn : Andreas-andy1997@hotmail.com Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.