Svein Olsen Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Siden det kommer en redirect når man skal inn i forumet, er det nå flyttet til den nye serveren? Det laster iallefall sinnsykt mye raskere nå enn det pleide å gjøre Siter
Dag Johansen Skrevet 28. august 2002 Skrevet 28. august 2002 Ja, dette er den nye serveren som jeg vil ta i bruk for fullt litt etter litt. For å si litt om det for de som er interessert er dette en AMD XP1700+ med 512 MB ram. For å ha litt plass å vokse på har den til sammen 40 GB diskplass på to diskere i Raid. Maskinen står tilkoblet nettet på en 10 Mb/s linje (Desverre er det slik at jeg må begrense denne til 512 kb/s til utlandet siden den linjen er sinnsykt dyr). For å lette litt på trykket ligger filene i filiblioteket på en egen maskin, og dette er en AMD Duron 900 med 256 MB ram. Den er utstyrt med til sammen 100 GB disker (Hvorav noe benyttes til backup av begge maskinene. Den er koblet på nettet på samme måte som webserveren over. (Dette koster penger, og husk nå på dette når "høstinnsamlingen" starter. Siter
Jo-Arne Kristoffersen Skrevet 29. august 2002 Skrevet 29. august 2002 Jeg synes også det gikk raskere nå. Høstinnsamlingen, ja! Jeg får vel prøve å spare noen penger da. (er ikke så lett, fordi jeg har ikke noen jobb) Siter
Tom Jonny Pettersen Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Ville bare "løfte" posten litt opp her .. Ikke glem å sponse litt ... Siter
Dag Johansen Skrevet 3. september 2002 Skrevet 3. september 2002 Jeg vil komme med mer informasjon om denne innsamlingen i løpet av et par dager. Siter
Gjest Skrevet 4. september 2002 Skrevet 4. september 2002 Hvor mye betaler du for bredbåndslinjen ? Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.