Gå til innhold

Featured Replies

Skrevet

Hei, jeg skal tilbringe en god del timer på Schiphol flyplass imorgen og mener å ha fått med meg at det er en utkikkerplass på taket på et av terminalbyggene. Er det noen som kjenner til dette og hvordan jeg kommer meg dit. hadde vært kjekt å fått slått av noen timer der

Skrevet

Ganske enkelt, stikk utenfor sikkerhets sjekken, og følg skiltingen. Er ganske bra merka :)

Problemet er at du må gjennom sikkerhetssjekken igjen når du skal avgårde med neste fly ;) Er en del innom Schiphool selv, men har aldri hatt tid til å teste plassen. Jobb vettu aldri tid til morro da :D

Audun

Skrevet

Som nevnt i tråden, følg skiltingen. Om alt annet slår feil, gå til informasjonskranken i ankomsthallen, og snu deg 180 grader. Da ser du en trapp som går opp. Følg denne videre oppover, og du kommer til utkikksplattformen :)

Skrevet
  • Forfatter

Da får jeg se, som en av sørlandets kaptein sabeltanns menn, om jeg kan finne skatten imorgen. Satser på skiltingen er god

Takk for tips! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …