Kenneth Rønning Skrevet 5. juni 2010 Forfatter Skrevet 5. juni 2010 Takk til hurtigruta ! Da var det i boks for 2 116 kr. blankt!(egentlig pris 4948 kr.!) Utrolig greie folk, det må jeg si . Har jeg dette inntrykket etter og ha ankommet Trondheim kommer jeg tilbake, det kan jeg iallefall love! Er jaggu noe annet enn enkelte uprofesjonelle billigflyselskaper som gjør som de vil.... Siter
AMO Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Jeg er helt enig med deg Kenneth, Hurtigruta har virkelig en service jeg ikke har vært i nærheten av å ha sett andre steder! Jeg endte opp med å sende mitt flyttelass med Hurtigruta, for den nette sum av lusne 1200 kroner fra Finnsnes til Trondheim. Et flyttebyrå skulle ha 35 000 kroner. Det er så mye penger spart, at det er helt ekstremt! Opprinnelig skulle de ha 2000, men siden de var i det snille hjørnet, fikk jeg avslag på 800 kroner. Jeg kan nesten ikke tro det. Hurtigruta setter enhver annen serviceyter langt til side, jeg har aldri sett maken! Dette sier sitt! Veldig bra at du fikk ned mopeden til Trondheim Kenneth! Prisen du fikk var ikke dum, som sagt: Hurtigruta er ikke så aller verst! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.