Magnus F. Meese Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Aha! Er dette noe som kommer på vitnemålet, eller er det for vurderingens skyld? Eksamensperioden i 2.klasse er fort mer hektisk og med flere eksamen enn i 3.klasse.? I 2. hadde vi bare en skriftlig, og så var det kanskje noen få som ble trukket i muntlig, husker ikke helt. I år har vi 3 skriftlige og én muntlig. Jeg synes da det er litt mer hektisk nå enn i fjor :crazy: Siter
Mathias Næss Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 http://no.wikipedia.org/wiki/IB_Diploma_Programme Der står det litt mer, kom gjerne med spørsmål om du lurer på mer. Siter
AMO Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Det er mange jeg kjenner som hadde mer å gjøre i 2.klasse enn i 3.klasse, men jeg regner med det varierer og kanskje til og med er motsatt for de fleste. Det kan godt hende at det kommer an på hva man legger i innsatsen, og hvor mye flaks/uflaks man har med tanke på å bli trukket til å komme opp i et eller flere fag. Som sagt, jeg vet ikke! Jeg har bare hørt fra flere at det var tilfelle for dem. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Spørs litt hva det er snakk om. Snakker vi om allmenn så er jeg overrasket, men snakker vi om yrkesfaglig er det en helt annen historie. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Norsk hovedmål muntlig. Litterære utvklingslinjer. Siter
Andreas F Berger Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Treningsledelse, praktisk muntlig. Siter
Olaf Ghanizadeh Skrevet 11. juni 2010 Skrevet 11. juni 2010 Har hatt medieksamen, blitt vurdert i feil kompetansemål, fått en latterlig karakter, forandret eksamensform to dager før eksamen. Dette ypper til bråk ja. Siter
Håkon Fossen Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Kom opp i muntlig eksamen i dag... Det ble RLE (Religion, livssyn og etikk)-Buddhisme Hadde håpa på matte, men RLE er ikke så fælt det heller. Men det er kanskje ikke like spennende:D Siter
Emil Topstad Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Men sånn sett da, så kunne du fått mere kjedelige religioner enn Buddhismen og snakke om:) Lykke til hvertfall! Siter
Tom Knudsen Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 B i alle fag, nå er det sommer, sol og kos før høstens studier begynner på igjen. Siter
Sondre_Mælumshagen Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Engelsk prøvemuntlig imorgen, jippi.... :tired: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Får vite om jeg kommer opp i muntlig på fredag. Får bare krysse fingrene for at jeg slipper! :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 14. juni 2010 Skrevet 14. juni 2010 Får vite muntlig imorgen, satser på engelsk, men da eg kom opp i engelsk skriftlig er vel heller sjansen liten Men lever i håpet noen timer til! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Kom heldigvis opp i drømmefaget, Geofag 2! Det ble da sekseren, så da har jeg fått to seksere i det faget, gitt Deilig å kunne avslutte 13 års skolegang på den måten. Ha en fortreffelig ferie, folkens! Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Grattis Meese! Får selv vite om jeg kommer opp i dag. Dog tviler jeg, da det er lite sensorer, og alle ungdomsskolene i kommunen skal opp i noe. Pluss at store deler av skolen min skal/har hatt eksamen. Siter
Gunnar Seljeseth Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Midt i eksamensperioden her og, ja. Og slik ser eksamenslista ut for en Bachelor of Business Studies student på sitt 3. år, og med "major" (På Norsk blir vel "major" det samme som "hovedfag"?) i Business Information Systems (alle skriftlige): - Strategy and Governance (3 timer) - Operational Management of International Business (2 timer) - Organisational Knowledge Management (1 1/2 timer) - Language and Society (3 timer) De lengste eksamenene er riktignok bare på 3 timer, men skal du bli ferdig med alle oppgavene i tide nytter det ikke å stirre i taket... :whistle: Siter
Even Moe Egenes Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Herlig! Kom ikke opp. Så det blir litt rydding i dag. Så blir det grilling! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Muntlig eksamen om noen timer. Litterære utviklingslinjer. Siter
Even Rognlien Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Skal opp i kjemi muntlig/praktisk på torsdag... Skal bli bra med sommerferie til helgen da Siter
Tommy Bernes Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 Kom opp i relgion Muntlig på torsdag! Så samme her, blir bra med sommerferie! =D Siter
Håkon Fossen Skrevet 15. juni 2010 Skrevet 15. juni 2010 I morgen klokka 11:20 braker min første muntlige eksamen løs! Er så og si ferdig med å skrive, men nå må jeg lære meg 2500 ord utenat! Selvfølgelig med noen stikkord... Sliter med å huske alt sammen Men men, det går vel alltids bra Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Da ble det ingen muntlig eksamen på meg! Føltes som jeg veide 10kg mindre da jeg fikk vite det:grin: Siter
Simen Elvestad Skrevet 16. juni 2010 Skrevet 16. juni 2010 Da var min muntlige eksamen over. Det var Norsk og handlet om Nasjonal romantikken, hvor temaet var Foreldre og Barn. Jeg kunne også fortelle om andre temaer slik som: -Nyromantikken som jeg valgte -Naturalismen -Realismen -osv.. Jeg endte opp med en sterk 5'r Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.