Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Mange i klassen min kom opp i norsk skriftlig og muntlig Magnus Siter
Sindre Holberg Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Og i dag kom jeg opp i muntlig! Med jeg må tydeligvis ha en sinnsyk flaks, for jeg trakk akkurat samme oppgave og samme fag som på prøvemuntlig!!! Helt ekstremt! Siter
Geir G Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Norsk er litt spesielt Even, ettersom det er obligatorisk eksamen i faget. Personlig har jeg aldri fått forklart hvorfor sannsynligheten er mindre for å komme opp i samme fag skriftlig og muntlig? Er det ikke helt tilfeldig trekning? Mistet mine to siste eksamener nå, pga. streik. Siter
Daniel Larsen Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Det ble skriftlig matte på meg i år Var ikke det jeg håpet på, men det gikk nok ganske greit. Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Geir: Offisielt sett så sier man at eksamener blir tilfeldig trukket, men dersom man ser på statistikken så ser man at nok ikke er så tilfeldig alikevel. I hvert fall ikke på VGS-nivå. Jeg vet ikke med høyskoler og universiteter. Siter
AMO Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Neste år blir kos' date=' har jeg 2-3 eksamen for vært fag, siste eksamen er kl 0900 på 17. mai. [/quote'] Du har ikke to eller tre eksamen per fag i tredje klasse på videregående. Så da slipper du å grue deg til det. Eksamensperioden i 2.klasse er fort mer hektisk og med flere eksamen enn i 3.klasse. Siter
Audun Braastad Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Ble trukket opp i breddeidrett muntlig/praktisk i dag. Det vil i praksis si at jeg har eksamen i fotball og friidrett, i tillegg til teori om basistrening og skadeforebyggende trening. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 8. juni 2010 Skrevet 8. juni 2010 Mange i klassen min kom opp i norsk skriftlig og muntlig MagnusSom det ble sagt her, norskfaget er spesielt siden alle kommer opp i hovedmålseksamen. Ellers er sjansene for at du får muntlig eksamen i et realfag du har hatt skriftlig, omtrent like store som at du får den vinnende lottokupongen Hva slags fag kom du opp i, Karl Mathias? Siter
Johan Luiggi Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 I dag har jeg eksamen i Mat og Helse! Inkludert muntlig spörrerunde Siter
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Ahh, kom opp i Geofag2 muntlig! Godt til meg! Siter
Anders Henriksen Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Går teknisk fagskole elkraft og kom opp i elektroteknikk / tegning & dokumentasjon Alternativet var matte og fysikk. Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Meese: Matte og Matte i 10ende OG 3.VGS. Noen var ikke glad i meg i fylkeskommunen. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Var ikke glad i? Det må ha vært hengt opp hatbilder av deg på alle vegger der inne :crazy: Sykt Siter
Henrik Bergman Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 75% riktig på materiallære eksamen lenge sida jeg har vært så glad.. 1 feil til, og jeg hadde stryki.. -DIGG -Grattis Sindre! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Heh, var det annet å forvente enn 6eren når du har hatt oppgaven en gang før? Gratulerer i allefall Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 9. juni 2010 Skrevet 9. juni 2010 Gratulerer Sindre! Fikk en god 4'er jeg, godt fornøyd Siter
Audun Braastad Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Endelig ferdig med eksamen! Fikk 6 i breddeidrett, med temaene fotball, friidrett, spenst og skadeforebyggende trening Siter
Harald Strand Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 6`er på muntlig om Landskap, bærekraftig utvikling og naturressurser.. (Samfunnsfag) Siter
Mathias Næss Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Fått eksamensresultat Norsk: 4, skulle gjerne hatt den opp på 5 Fysikk: 4, den SKAL jeg ha opp på 5 Kjemi: 5, læreren påstår at jeg skal ha 6 Økonomi: 5, både jeg og lærer har troen på 6 Matte: 6, den SKAL jeg ha opp på 7 Engelsk: 7, der er det ikke så mye jeg kan gjøre :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Vi er en veldig liten klasse, på bare 9 stykker. ( kokk & servitør, ekke veldig populært.. ) 6 av oss ble trukket ut til eksamen i dag, jeg slapp mirakeløst unna!! Er det mulig o gha sånn flaks.. Siter
Mathias Næss Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 International Baccalaureate 1 (IB 1) på internasjonal skole. IB 1 er andre året på VGS. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Okei, reagerte litt på mengden eksamener, er dette siste året med disse fagene da eller? Siter
AMO Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Da trekker jeg tilbake mitt forrige svar til deg, Mathias. Jeg trodde du gikk vanlig 3-årig allmennfag VGS. My bad! Siter
Mathias Næss Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Haha, hadde ikke sett forrige svaret ditt engang. Nei, det er ikke noen avsluttende eksamen, bare vanlig semesterprøve, som vi har i alle fag bortsett fra Theory of Knowledge. Ikke spør meg hva det er, da jeg ikke er sikker, selv om jeg har holdt på i ett år. Men, det er påkrevd så må ha det. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.