Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Mange i klassen min kom opp i norsk skriftlig og muntlig Magnus :)

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive medlemmer

Skrevet

Norsk er litt spesielt Even, ettersom det er obligatorisk eksamen i faget. Personlig har jeg aldri fått forklart hvorfor sannsynligheten er mindre for å komme opp i samme fag skriftlig og muntlig? Er det ikke helt tilfeldig trekning?

Mistet mine to siste eksamener nå, pga. streik.

Skrevet

Neste år blir kos' date=' har jeg 2-3 eksamen for vært fag, siste eksamen er kl 0900 på 17. mai. [/quote']

Du har ikke to eller tre eksamen per fag i tredje klasse på videregående. :) Så da slipper du å grue deg til det.

Eksamensperioden i 2.klasse er fort mer hektisk og med flere eksamen enn i 3.klasse.

Skrevet
Mange i klassen min kom opp i norsk skriftlig og muntlig Magnus
Som det ble sagt her, norskfaget er spesielt siden alle kommer opp i hovedmålseksamen. Ellers er sjansene for at du får muntlig eksamen i et realfag du har hatt skriftlig, omtrent like store som at du får den vinnende lottokupongen :) Hva slags fag kom du opp i, Karl Mathias?
Gjest Eivind Oterhals
Skrevet

Gratulerer Sindre! Fikk en god 4'er jeg, godt fornøyd :)

Skrevet

Fått eksamensresultat

Norsk: 4, skulle gjerne hatt den opp på 5

Fysikk: 4, den SKAL jeg ha opp på 5

Kjemi: 5, læreren påstår at jeg skal ha 6

Økonomi: 5, både jeg og lærer har troen på 6

Matte: 6, den SKAL jeg ha opp på 7

Engelsk: 7, der er det ikke så mye jeg kan gjøre :grin:

Skrevet

Vi er en veldig liten klasse, på bare 9 stykker. ( kokk & servitør, ekke veldig populært.. ) 6 av oss ble trukket ut til eksamen i dag, jeg slapp mirakeløst unna!! :o

Er det mulig o gha sånn flaks.. :D

Skrevet

Haha, hadde ikke sett forrige svaret ditt engang. Nei, det er ikke noen avsluttende eksamen, bare vanlig semesterprøve, som vi har i alle fag bortsett fra Theory of Knowledge. Ikke spør meg hva det er, da jeg ikke er sikker, selv om jeg har holdt på i ett år. Men, det er påkrevd så må ha det.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...