Henrik Simonsen Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Ja, hva kom du opp i i Muntlig eksamen? Jeg kom opp i det jeg hadde minst lyst til og komme opp i :cry: Nemlig spanks! De 35 minuttene jeg har på meg inne med sensor og eksaminator kommer til og være de treigeste 35. min i hele mitt liv! Hvorfor kommer jeg alltid opp i det verste? :cry: Hva kom du opp i? Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Vet ikke hva jeg kommer opp i muntlig eksamen enda. Har prøvemuntlig denne uka, og der kom jeg opp i RLE(gamle KRL) Var oppe i Norsk Hoved- og sidemål til skriftlig. Siter
Joakim Hagen Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Skriftig kom jeg ikke opp i noe. Muntlig får jeg vite den 10-11. Så blir det tatt den 14 Siter
Harald Strand Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Skriftelig: Matte Muntlig har jeg ikke kommet opp i enda, har prøvemuntlig i morgen å da har jeg naturfag Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Skriftlig: Ingenting siden jeg går Vg1MK. Muntlig: Vet ikke enda. Men skjønner ikke hva som er så gale med spansk. Letteste faget på skolen! Siter
Henrik Bergman Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 5 skriftlige eksamner til neste uke -Materiallære -Elektronikk 3 -Elektronikk 4 -Fysikk -Digitalteknikk (håper det ikke skremmer noen.. men dette er livet på flyfag ) Siter
Henrik Simonsen Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Skrevet 1. juni 2010 5 eksamener det er en del ja! Spansk er ille, er ett kult språk osv. men er ikke så jævla lett når du har hatt lærere som ikke kan spanks Så er det ikke så lett nei! Men satser på det beste, fikk en grei oppgave da! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Skriftlig: Aerodynamikk Matematikk Fysikk Digitalteknikk / Elektroniske instrumentsystemer Materiallære Elektronikklære Elektrisitetslære Er ferdig med 4 av totalt 7 skriftlige nå, vet ikke muntlig enda. Siter
Henrik Bergman Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 har du stått på alle ? dvs. over 75% riktig? Siter
Even Rognlien Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Ingen skriftlig eksamen på meg i år. Så da blir det en muntlig eksamen med trekk 15 juni og eksamen den 18. Håper på å ikke komme opp i tysk. Siter
Audun Braastad Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Har hatt skriftlig eksamen i bokmål og engelsk, og i morgen er det markedsføring og ledelse. Neste uke eller uka etter blir det muntlig, men vet ikke hva jeg kommer opp i enda. Siter
Emil Topstad Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Spansk eller spanks? :grin: Skjønner du nå at han syntes det er vrient med spansk?? :grin: Kommer ikke opp i muntlig, før eventuelt den 14 jeg, får greie på det den 10. Har eksamen på fredag! Det ekke like gøy, skulle ønske vi var imune mot eksamen jeg!!! :grin: Siter
Mads Hjemmen Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 HAHAHA Emil! :grin: Jeg får vite eksamen denne eller neste uke, og da muntlig. Da blir det enten R1(matte), FY1(fysikk), BI1(biologi), Tysk eller IT(PC) :grin: Siter
H O Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Er nettopp ferdig med muntlig eksamen i multivariabel statistisk analyse, og nå venter presentasjon av bacheloroppgaven og en skriftlig eksamen i termodynamikk. Så er det sommer Siter
Kai Dreyer Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Skriftlig: Human Factors MC Aviation Legislation MC + 1 essay Turbine Aeroplane Aerodynamics, Structurs and Systems MC Helicopter Aeroplane Aerodynamics, Structurs and Systems MC Gas turbine Engine MC Propeller MC Maintenance Practises MC + 2 essay Siter
Magnus F. Meese Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Hovedmål og sidemål, samt S2 (som gikk dritt). Første trekkdag til muntlig er den 9., ønsker å komme opp i geofag! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Har hatt Norsk Hovedmål og Matte i skriftlig. Venter bare på muntlig som jeg blir trekt opp 11. juni Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Har hatt norsk hovedmål og sidemål, blir trekt opp i muntlig på mandag. Siter
Å E Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg skulle ha skriftlig matte tentamen på fredag, men den blir mest sannsynlig avlyst p.g.a streik Siter
Tommy André Bertelsen Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Jeg har akkurat fullført 2. året (4. semester) på bachellor i ingeniørfag, datateknikk, og dette semesteret hadde jeg 4 eksamener. skriftlig: *Programmeringsteknikk 1 (avansert java-programmering). *Programmering i C# (.net, professional C#). *Datakommunikasjon og sikkerhet. muntlig: *Organisasjon og Ledelse. Regner med å ta en mastergrad innen spillprogrammering eller noe liknende, og skal derfor ta Matte 3, C++ programmering, 3d-modellering og andre liknende fag til høsten Siter
Fredrik Bachke Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Har muntlig nå i morgen (idag) i rettsvitenskap 2.avdeling... 60 studiepoeng skal gås gjennom på 40min... hurra... Siter
Tom Knudsen Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 Fullført 1 året Bachelorfag Media, IKT og Design 60stp, Høgskulen i Volda Digital kompetanse i læring 1 og 2 Regner med å ta en mastergrad innen spillprogrammering eller noe liknende, og skal derfor ta Matte 3, C++ programmering, 3d-modellering og andre liknende fag til høsten Da kunne vel dette være int. http://www.hivolda.no/games Siter
Henrik Simonsen Skrevet 3. juni 2010 Forfatter Skrevet 3. juni 2010 Har spansk muntlig idag! Lykke til til meg selv og dere andre som har Siter
Kjetil B. Løvold Skrevet 3. juni 2010 Skrevet 3. juni 2010 Lykke til Henrik.! Selv hadde jeg eksamen i Principles of Flight og General Navigation på tirsdag. Neste uke er det Flight Planning, Meteorology, Instrumentation, Mass & Balance, samt Performance til ATPL teorien... Siter
Øyvind Grassdal Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Siden noen "eldre" skriver sin utdanning får jeg vel slenge meg med. Jeg tar allmenlærerutdanning ved HiB, og har hatt eksamen i: - Norsk - Pedagogikk - Profesjonsfag - Drama som metode - RLE Siter
Mathias Næss Skrevet 5. juni 2010 Skrevet 5. juni 2010 Hatt mine seks eksamen før sommeren: Fysikk Kjemi Norsk Engelsk Økonomi Matte Andre året på videregående. Neste år blir kos, har jeg 2-3 eksamen for vært fag, siste eksamen er kl 0900 på 17. mai. Siter
Svale Andre Leren Skrevet 6. juni 2010 Skrevet 6. juni 2010 i fjor var jeg oppe i Fotball. ja dere leste rett, fotball. det var en spesiell eksamen I år har jeg vært oppe i(skriftlig) : -Treningslære -Norsk, sidemål og hovedmål Muntlig vil jeg komme til å få vite i løpet av de neste 2 ukene, men bare en muntlig kommer jeg opp i. Leren Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Kom opp i mattematikk muntlig.... Siter
Magnus F. Meese Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Ahaha, er så glad jeg slipper den iom at det ble skriftlig matte! Siter
Karl Mathias Moberg Skrevet 7. juni 2010 Skrevet 7. juni 2010 Ahaha, er så glad jeg slipper den iom at det ble skriftlig matte! Du KAN komme opp i begge i samme fag. Been there, done that. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.