Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Regner med alle her inne har fått med dere det sise stuntet fra Israel.

De angrep/bordet en humanitær kollone på vei fra Kypros til Gaza, og drepte 19 personer ombord i skipet under bordingen.

De har tilogmed sagt selv at de visste de var i Internasjonalt Farvann.

I mine øyne betyr dette at Israel burde boikottes, FN og USA burde trekke alt av sammarbeid med Israel.

Tyrkia truer med svar, Jordans Luftforsvar er på CAP, (High alert), og de fleste mener det Israel gjorde var ren massaker.

Hva mener dere?

Dag evt mod; Er litt usikker om dette er tema som er ok å ta opp her på forumet.

Skrevet

Jeg mener å ha hørt at det skulle være 9 stykk som er drept?

Uansett, Israel har ingen rettighet til å gjøre dette. De har ikke engang lov å gå ombord i fartøyet, og på tross av dette står Israels ambassadør å sier at han tror det norske folk vil vise sympati(!) med Israel?...Forstå det den som vil.

Sånn jeg ser det har Israel holdt på slik i lange tider, og dette er bare småtterier i forhold til det de gjør mot Gaza ellers. Nå bør verden reagere, men jeg tviler på at noe skjer, vi i Norge er like feige som resten av verden og holder kjeft. Det er latterlig. Norge og resten av verden bør så definitivt boikotte å stenge ut Israel, det er latterlig at de får drive på slik.

Og forresten så hadde de som var i båten full rett til å forsvare seg på den måten de gjorde.

Skrevet

Jeg har allerede boikottet Israel i 16 år jeg.

USA kommer ALDRI til å ta steget videre enn granskning. Pga jødene som sitter på flere viktige posisjoner i USA og bestemmer.

Det eneste som kunne funka. Var hvis Norge, og resten av vest-europa ikke lenger annerkjente Israel som land, og da måtte ambasadene stenges. Og all handel hadde stoppet. Vil tro at det hadde vært vanskelig for Israel å hanka inn like mye penger som ellers da.

Link til tråd 1: http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=553461#Post553461

Skrevet

Hehe Even :grin:

Vil vel si du har et lite problem ja :grin:

Dine utsagn :grin:

Jeg har allerede boikottet Israel i 16 år jeg.

Nei, men foreldrene mine gjorde det for meg

Holder med Israel.

Sier du at jeg har ett problem?

Foreldre kan være skikkelig bæsj en gang iblant ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...