per berge Skrevet 23. november 2010 Skrevet 23. november 2010 Ingen kan matche Hr Paulsen i å gratulere, det skarru ha Cristian :grin: og takk for oppmerksomheta fra dere andre også. Jeg skal se det Brennpunkt programmet selv men tror jeg hiver innpå litt B vitaminer og en liten hikas fra Lyncburg for kvelden og ser Brennpunkt i morra gitt. Men tar jeg ikke helt feil av hva jeg kan vente meg så er de kansje litt seint ute i forhold til BurkaBroadcastingCompany som overaskende nok laga en reportasje som mer eller mindre frikjente Israel på alle anklage punkiter i dagene etter den særegne Loveflotillan Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Fin den dokumentaren BBC kom med. Regner med vi snakker om samme, denne Panorama. Ellers tror jeg det i bunn og grunn bare er å stikke fingeren i jorda, finne ut hvilke verdier man omfavner. Jeg for min del støtter Israel i tykt og tynt, da dette land innehar de verdier jeg selv sitter med. Demokrati er også noe vi for all del må verne om. Problemene Israel daglig står overfor, er problemer vi her oppe også vil komme til å møte i større eller mindre grad, før eller senere. Siter
Christian Paulsen Skrevet 24. november 2010 Skrevet 24. november 2010 Jeg har dessverre ikke sett den fra BBC Per, så kan egentlig ikke uttale meg. Ikke annet enn at jeg syns det var interessant. Men det er jo klart man må ha på filteret når man ser sånt, det meste er vel klippet og forsøkt vinklet en eller annen vei. Brennpunkt på ingen måte noe unntak. Hvis feks den nydelige lille jenta som vil bli lege prater helt fritt, helt uinstruert, og uklippet, så er det min fremtidige kone dere ser der..! :grin: Men hører gjerne hva dere syns, og dersom det er mulig å se BBC-saken på Web, så tar jeg gjerne linken? "Interessant" som jeg kaller den kan være så mangt, altså jeg syns jo bla "Bowling For Columbine" også var interessant, men dersom man ser en slik film uten meget tykke briller/BS-filter, så blir man vel tatt på en rimelig lang reise unna "objektive sannheter". Sent ute er det vel forsåvidt jeg som er, lenge siden NRK sendte denne nå, sammen med episoden under som dreier seg om selve blokaden. Siter
Karl M Arsenal Ellingsen Skrevet 25. november 2010 Skrevet 25. november 2010 Link til deg, Christian: BBC Panorama: What really happened on the flotilla to Gaza Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.