Joakim Hagen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Japp for ikke å spamme full Ivar Skaugstad sin Norwegian Eagles tråd tenkte jeg at vi kunne diskutere hva vi syntes om Eurovision 2010? Sangene , Arrangementet osv. Selv så syntes jeg Serbia sin sang(er) var digg [video:youtube] Fortjent seier til Tyskland! Gratulerer. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Er det bare jeg som syns det er helt utrolig at Tyskland vant?! Og at Norge kom så langt ned.. Skuffende. Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Satt hele kvelden å håpet på at Norge ikke skulle få poeng, det var skuffende at de fikk.. Forøvrig var Belgia min favoritt Siter
Bjørn J. Jensen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Åja, det er over. Det var jo synd. Har såvidt fått fått med meg at det var på lørdagen... :grin: Siter
Per-kristian Jensen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Vel, lets put it this way. Etter å ha hørt 1min50 av Didrik (Ikke spør meg hvorfor) så fatter jeg ikke hvordan Norge i det hele tatt kom med til finalen i MGP... Helt uffattelig! Det må være en av de værste sangene jeg har hørt. Dvs, 1min30 trodde jeg fortsatt vi var i introen av sangen.. Tyskerne sin derimot, mycket bettre... Siter
Allan Sjøbrend-Rasmussen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Norge var med i finalen fordi de vant siste år, og det var Norge som holdte MGP. ellers tror jeg ikke de hadde vert med Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Syns Tyskland hadde en fengende låt, og hun var da ikke dum å se på heller, i forhold til mange andre oversminka Barbie-lignende slankevrak. Ekte, ren og pen - flott stemme, og bra engelsk uttale - jatakk ! Siter
Tom Knudsen Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Beste sangen på hele MGP var helt klart Madcon og sangen Glow Siter
A L Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Selv så syntes jeg Serbia sin sang(er) var digg Du syns sangeren var digg ja? Hmm, ja jo, deg om det da Joakim Siter
Audun Braastad Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Jepp. Som jeg sa i går: Det skulle gått an å stemme på pausenummeret! Siter
Joakim Hagen Skrevet 30. mai 2010 Forfatter Skrevet 30. mai 2010 Rar men digg Selvsagt ikke noe jeg hadde sett for meg på 1 plass men det var noe rart i det uansett: P Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Madcon og resten av pauseshowet var knallbra. Så uvant fra andre ESC pausenummer, og det var på grensen til rørende å se hvor mye folk som engasjerer seg i dette. Normalt sitter man hjemme i stua med sine kjente og kjære og tenker fint lite på at det i akkurat samme øyeblikk sitter flere millioner andre som gjør akkurat det samme. Her er den forøvrig igjen, om noen vil se til den blir fillete.. [video:youtube] Siter
Morten Ruud Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Syntes ikke Madcon-sangen var kjempebra. Helt ok. Det var heller resten av pauseinnslaget som gjorde meg imponert. Veldig annerledes, og veldig morsomt. Siter
Emil Topstad Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Selv syntes jeg Frankrike var veldig bra! Siter
Erlend Andrè Larssen Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Syns Tyskland hadde en fengende låt, og hun var da ikke dum å se på heller, i forhold til mange andre oversminka Barbie-lignende slankevrak. Enig i at den tyske jenta er utrolig pen. Låten synes jeg derimot er søppel, som alt annet i MGP. Jeg hadde vært flau over å bli kjent for å synge en låt noen andre har skrevet.. Siter
Tommy Hansen Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Gud bedre så flau f.eks Elvis måtte ha vært... eller tusenvis av andre artister. Helt forferdelig... MGP var langt bedre i år enn på lenge. Hva søppel angår så anser jeg ikke musikk for søppel uansett hvem og hva det nå enn måtte være. Alt er dessuten relativt, and in the eye of the beholder. Når det er sagt, så vakke den tyske låta noe å rope hurra for etter min smak. Men jenta var tagbar. :grin: Jeg likte Ukraina og Tyrkias bidrag best. Siter
Mathias Næss Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Ekte, ren og pen - flott stemme, og bra engelsk uttale - jatakk ! Syns hun synger med en ekstremt rar uttale jeg. Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Ekte' date=' ren og pen - flott stemme, og bra engelsk uttale - jatakk ![/quote']At hæ? Joda, jenta var søt, men stemmen var da vitterlig midt på treet, og uttalen var jo helt krise! Hun høres jo indisk ut! Dessuten var jo sangen et glimrende eksempel på at musikkindustrien i dag hovedsakelig baserer seg på masseproduksjon av sanger som er populær i noen uker, hvorpå de så blir erstattet av neste sang på produksjonslista. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Har dere hørt jenta prate? Sammenlign det med Didrik, og han høres ut som Petter Solbergs onde tvillingbror. :whistle: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Sax guy is the new meme. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9-seDrv1eQo Siter
A L Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Akkurat Paul! måten han digger å spille den bridgen er rått å se på!!! Siter
Magnus F. Meese Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Har dere hørt jenta prate? Sammenlign det med Didrik' date=' og han høres ut som Petter Solbergs onde tvillingbror.[/quote']Men det var da ingen som sa at Didrik har bra uttale? Det at det finnes folk med værre uttale betyr ikke nødvendigvis at hennes uttale er god! Siter
A L Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Og for dere som elsker sax soloen: http://audiko.net/finalpage?ring=8372059 Jeg har fått meg ny ringetone :grin: Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Måtte du gjøre det der Alexander? Den er jo nesten fengende jo :cry: Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Bare jeg som syns det ser ut som han Saxofon-fyren fra Moldova går med Bunnpris-tskjorte? :grin: Se på skriften på tskjorten! Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 For et fantastisk pausenummer! Helt utrolig! aldri sett makan Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.