Geir Teigo Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Dette er egentlig et spill jeg gleder meg til å teste, men kom over en post med noen glitches i dette nye spillet.Blir sikkert rettet i en update, men herregud som jeg lo av de par siste videoene på siden jeg linker til. Donkeylady er en kvinne etter min smak :eek: Genmodifisering Siter
Tommy Bernes Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Haha, måtte flire litt da rudolf ble skutt ned :grin: Siter
Even Ericsson Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Fett spill Skjeldent jeg har ledd så mye som når jeg og en kamerat spilte online sammen og ble med i en random "posse" og raidet skjulestedet til diverse gjenger. Mye rart som skjedde når vi var en 4-6 stykker som reiste rundt i en hestekjerre og skjøt stort sett alt som rørte på seg. Gikk ganske bra til vi kjørte utfor en skrent og veltet vogna som gjorde at den siste av de 2 hestene også døde Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Har spilt igjennom storyen + de fleste sideoppdragene. Må si at spillet er helt fantastisk! Er noen glitcher og bugger som burde ordnes, men ellers legendarisk spill! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.