Ola Haldor Voll Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Enebolig utbrent på BerkåkFar og sønn oppdaget at det brant i huset, og kom seg ut. Men huset sto ikke til å redde. http://nrk.no/nyheter/distrikt/nrk_trondelag/1.7144228 Legger ut flere bilder om noen strakser... Her er bildene Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Uff, nei vi liker ikke branner. Håper alt går bra med dere! Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Skrevet 28. mai 2010 Bare for å oppklare - det er ikke mitt/vårt eller noen jeg kjenner sitt hus. Jeg rykket ut for NRK og fikk bildene publisert rett før vakta på desken gikk hjem for dagen. Triste greier, og det var en merkelig følelse å stå så nært og være så fullstendig hjelpesløs. Siste jeg har hørt fra naboer er at brannen har utviklet seg. Når jeg kom dit var det stort sett røyk og ingen synlige flammer fra utsiden - nå skal det visst gå betraktelig hardere for seg. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Ah, da var det litt annerledes. Ja, kjenner den følelsen av at man er fullstendig hjelpesløs, bare at det var til en bilulykke, men dog. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.