Tom Knudsen Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Som en del av beta teamet til Onlive har jeg med glede å informere at nå braker det snart løs.. Dette kan dere glede dere til. http://www.onlive.com/service.html Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Denne teknologien leste jeg om for en stund siden, men jeg trodde ikke at den kom alt nå. Dette gleder jeg meg til å teste ut! Som en del av beta-temaet så kan du vel kanskje si et par ord om hva ditt inntrykk av tjenesten er så langt? :whistle: Siter
Tom Knudsen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Skrevet 27. mai 2010 Egentlig ikke, jeg har kun vært med på performance delen, dvs kjørt tester mellom 4-9pm.. Disse testene gikk på internett hastighet, maskinvare test og tilkobling. Så nei, jeg har ikke fått spilt noe enda sånn rent praktisk men har fått lese en del informasjon om ikke har vært offentlig tilgjengelig, det lover veldig bra. Siter
Ola Haldor Voll Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Tja, om det bare kom til Norge så... When will OnLive be available?The OnLive Game Service will be available for users in the 48 contiguous United States on June 17, 2010. Står ingen ting nevnt om resten av verden. Siter
Tom Knudsen Skrevet 27. mai 2010 Forfatter Skrevet 27. mai 2010 Nei det kommer vel etterhvert, blir lansert på E3 nå, og som alt annet blir det naturlig lansert i USA først. Siter
Harald Strand Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 Genialt prinsipp, leste om det på forumet for en stund siden. For å være helt ærlig trodde jeg aldri det kom til å bli noe av det, men heldigvis tok jeg feil Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.