Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Kommer den til å få samme form som Boeing 787?

Skrevet

Vanskelig å si, blir nok det samme gamle som med NG. Der det kommer fly som er litt mer aerodynamisk, med mer sparsomme/lønnsomme motorer og ytterlige reduksjon av flyets vekt.

Blir nok ingen ny modell, men en oppdatering av allerede eksisterende, dessverre. Selv om det hadde vært ekstremt mye å spare på å kommet med en helt ny modell/designform. Etter hva jeg forstår er det ekstremt mye å spare i forhold til aerodynamikken, og også motorer. Men vi må nesten bare se hva som skjer, ingen vet vel egentlig.

Bare en tulling som har spådd at det blir det, og om han får riktig kommer han til å prise seg selv å takke alle :/ - Selv tror jeg han kan ha rett, men ikke med det første. Det har tross alt kommet en god del nye modeller(747-8, A380) nå i det siste, og jeg tenker flyselskapene/flyprodusentene må vente litt å se ann hva som trengs - de kan ikke bare drive på å spytte penger inn i ikke-lønnsomme modeller. Og derfor tror jeg iallefall vi må vente litt til. Men vi får se hva som skjer

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Det blir ihvertfall bra hvis de ikke får den samme formen som Boeing 787. Liker best dagens 737 :)

Gjest Aleksander Milde
Skrevet

Let's see what happens. Hadde vært morro med en ny maskin!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...