Andreas Eriksen Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Takk Terje og Sean! Når har jeg 33 av 41 flyplasser "rett" de jeg har er: ENVA ENKB ENML ENBR ENAL ENCN ENTO ENHD ENHA ENSD ENLI ENGM ENZV ENRS ENLK ENSH ENSK ENNK ENHF ENHK ENHV ENMH ENBV ENBS ENSS ENVD ENBO ENEV ENDU ENTC ENAT ENKR ENNA Så vis dere ser noen viktige jeg trenger plz si i fra, så skal jeg prøve å ordne det. Andreas Siter
Andreas Eriksen Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Kan man få sånner biler som taxer deg ut fra gaten? Jeg så en sånn på værnes, men den stod bare i ro. Andreas Siter
Andreas Eriksen Skrevet 25. august 2002 Forfatter Skrevet 25. august 2002 Hei alle sammen! Jeg lasta ned Norway Airprots 7 men da oppstod det et problem. Alle flyene taxer langt uti gresset, hvordan kan jeg ordne det? P.S Jeg har lastet ned AFD Nord-Norge. Men det virket jo bare på flyplassene i Nord-Norge Andreas Siter
Sean Berntsen Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Så vidt jeg vet så finnes tilsvarende for Gardermoen og Sør-Norge her på FS.no. I tillegg til sola, flesland osv. Siter
Terje Pettersen Skrevet 25. august 2002 Skrevet 25. august 2002 Hei Du må også laste ned AFD SørNorge( NA7afd_ver3.zip) og AFD Gardermoen(afd_engm_v3.zip) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.