TOS Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Hallais folkens. Ifrå 9. - 10 Juni skulle eg hatt ei seng\\sofa å sove på. Skal til Oslo i forbindelse med eksamen, og tenkte som så, at hotell er noko dyrt, og koffor ikkje nytta høvet til å verta kjent med fleire flightsimmerar, eller verta betre kjent med allereie kjente simmarar. Så om du har ei seng\\sofa til utlån den aktuelle natta, ta gjerne kontakt på tlf 94 12 67 87 eller via PM her på forumet. Eg vonar at nokon tek ein stakkars student inn i varmen ei natt. Ha ein fortsatt fin dag. Torstein Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Hei Du har alltids en soffa her i Asker Torstein.. Er ikke i Oslo men nære, 20 min med tog så står du på Karl Johan midt i Oslo... Og det kunne jo alltidst vært hyggelig og møte deg ansikt til ansikt også. Bare PM meg, eller ta kontakt på skype, så kan vi finne ut av det der.. Oddvar Siter
Geir Teigo Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Du skal være velkommen her og. Du kan vel sove på glareshield om det skulle knipe. Her = Mortensrud/Oslo Siter
Svale Andre Leren Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Tom, det skrive banditter :grin: hehe he Hadde jeg visst det var så stor gjestfrihet i Oslo-området, skulle jeg tatt meg en weekend der litt oftere :whistle: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Svale, det skrives "skrives". Jeg bare måtte. :grin: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 27. mai 2010 Skrevet 27. mai 2010 haha, ser du gjør feil jeg og er ikke seriøst ment altså Helt i orden, Kristoffer Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.