Svale Andre Leren Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hva syns dere om avgjørelsen han tok av å dømme straffespark? Ser vi på bildene, ser vi han følger ballen som er på vei over på andre siden, samtidig som han ser hva som skjer, og vi ser tydelig han er usikker, men så dømmer han altså straffespark til slutt. Riktig eller Galt ?? personlig, er jeg 100% enig med Mr. Olsen i dette er her ? noen som er uenig PS: og jeg hater RBK. Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Nytter ikke at en trønder skal dømme RBK. fy fan! Siter
Sindre Holberg Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 100% riktig avgjørelse. At han dømmer ballen som i spill når Jarstein dytter, er en riktig avgjørelse. Dømmer fotball selv, og hadde ikke vært i tvil om å blåse straffe på den. Kortet hadde også vært mer oransje farge hos meg.. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg elsker da RBK i motsetning til deg, men, men. Og ja jeg synes så absolutt dette var straffe, og iallefall nå ballen var så langt unna som den var. Om jeg skal være ærlig skjønner jeg ikke hvorfor klubbene tør å bruke Jarstein. Iallefall kunne de putta i han litt Adhd medisin først, og hvis de er usikker på hva de skal bruke kan de bare høre med meg . Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg har ikke sett situasjonen! Men av erfaring dømmer herr.Olsen partisk fordel RBK, ikke så rart som trønder kanskje. Det rare er at NøFF setter han opp på RBK-kamper igjen, igjen og atter igjen! Siter
Audun Braastad Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Det må vel nesten ha vært linjedommeren som så denne situasjonen? De har jo mikrofon på seg, så de kan snakke sammen under spillet. Vi så jo at RHO løp litt fram og tilbake før han løp tilbake og dømte straffe. Men det var vel en riktig avgjørelse. Jarstein burde nesten fått en pris for å ha gjort noe så dumt. Siter
Anders Henriksen Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Roy Helge har nå bodd mesteparten av sitt liv på det glade sørland så vet ikke hvor RBK'er han er enda Forøvrig var det 100% korrekt idømt straffe, her er det Jarstein som nok en gang mister hodet og ikke dommeren.... Siter
Eivin Stensø Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Dytting av motspiller innafor 16-meteren er straffe. Enkelt og greit. Når det gjelder ADHD-medisin så blir du tatt i doping hvis du bruker det. Dette vet jeg alt om. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Når det gjelder ADHD-medisin så blir du tatt i doping hvis du bruker det. Dette vet jeg alt om. Kanskje det var derfor jeg hadde 5 i gym når jeg gikk på det? :grin: Siter
Simon Trefjord Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Sitat Svale Andre Leren: Ser vi på bildene, ser vi han følger ballen som er på vei over på andre siden, samtidig som han ser hva som skjer, og vi ser tydelig han er usikker, men så dømmer han altså straffespark til slutt. Riktig eller Galt ?? Det at dommeren er i tvil om hva han skal dømme, og så til slutt dømmer straffe har ingen ting å si for om det var riktig bedømmelse eller ikke. Det argumentet kan derimot brukes hvis vi snakker om Olsens "partiskhet" ovenfor Rosenborg. Siter
Kenneth Rønning Skrevet 25. mai 2010 Skrevet 25. mai 2010 Ingen av dommerne er noe mer partiske med Rosenborg, det er bare at Rosenborg har vært god i en årrekke, og det vil de nok fortsette med på akkurat samme måten. Men folk som heier på andre er litt små-lei at Rosenborg fortsetter og være Norges beste lag, og det vil de fortsette med i lang tid. Folk er rett og slett bitre for at deres egne lag ikke gjør det bedre. Dessuten har Rosenborg økonomiske muskler så det holder, og det er faktisk klubbens egen ære i motsetning til visse andre klubber i tippeligaen. Men bare vær bitre, måtte Brann og Molde rykke ned EDIT: Må forresten si at Tromsø imponerer meg for tiden, men det spørs bare hvor lenge det varer for Per-Mathias, ikke akkurat Norges beste han nei gitt :tired: . Dessuten var det han som satte fokuset slik på Rosenborg, grunnen til at han gjorde det var for og sette han selv i bedre posisjon slik at dommere skulle dømme imot Rosenborg. Siter
Svale Andre Leren Skrevet 25. mai 2010 Forfatter Skrevet 25. mai 2010 Jeg personlig, er Molde supporter. Jeg liker ikke Rosenborg, men jeg hater de ikke mer enn hva jeg gjør med andre lag, tvert imot. f.eks når RBK er ute i europa, så heier jeg jo mest på i forhold til andre lag, bortsett fra Molde selvsagt, for jeg vet RBK gjør det bra i mye av det de gjør i europa. Så på en måte håper jeg hvert år at RBK vinner serien, for det vil gjøre fotball-nasjonen Norge veldig godt, om ikke Molde klarer å gjøre, noe de beviste for N`te gang i går Nå håper jeg Molde, snart klarer å heve seg noen hakk. Og fra sikre kilder(meg selv faktisk som har snakket med Thioune personlig) har fått vite at han er tilbake i full trening denne uken, og da sannsynligvis å se på banen om ikke lenge. Det tror jeg Molde trenger stort, han er en person som i vansklige kamper kan heve Molde mange hakk, sammen med en god Magne Hoset. Så ønsker jeg videre, alle lag i serien, lykke til :) Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.