Timmy Brandt Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Har semester vecka 23 och ska boka en resa till Grekland. Har tittat på Santorini 3 dagar och sedan ta båten över till Naxos 2 dagar och sista 2 dagarna på Santorini igen. Har varit på Lefkas och Halkidiki och vill se nya resmål. Någon som har bra tips på Grekland, gärna komboresa som jag nämner över. Ska boka ikväll så det är bråttom Siter
Ivar Skaugstad Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Jeg tar meg selv i å reise tilbake til Santorini, gang på gang! Anbefaler deg å reise dit før det blir "oppdaget" i den fortand. Uten tvil den vakreste av de greske øyene, dog ikke så mye grønt der midt på sommeren, men fortsatt en opplevelse i seg selv. Jeg vil anbefale at dere booker dere inn på ett hotell i Kalamari. Herifra kan dere nå hele øyen ved hjelp av scooter eller annet kjøretøy. En båttur til Naxos er ikke dumt, en flott øy med ett egent særpreg. Hadde jeg vært deg hadde jeg holdt meg til den planen du har her, men jeg advarer deg. Du kommer til å bli forelsket i Santorini! Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 Kreta ser ju fint ut också, någon synpunkt på det resmålet? Siter
Timmy Brandt Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 Nu har vi bokat 1 vecka på Skiathos! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.