Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns det hadde vært FLOTT om dette skjedde på hver eneste tyrefektingnsarrangement.

Sport? Å kalle dette en sport er en HÅN mot alle som driver med sport... Dette er nedslaktining av okser for kjærringer som trenger å booste opp machofaktoren sin.

Skrevet

Synes dette var så meget fortjent. Disse folka er noen forbanna dyreplagere, og så går de faen meg rundt å kaller det for en sport?!!?!?

De vet jævlig godt selv at det de driver med er dyreplageri.

Bra oksen fikk tatt igjen, dog synd hornet ikke buer andre veien! For da hadde jeg virkelig fryda meg, for dette er faktisk et eget valg å være med på det. Den som er med på leken må tåle steken.

Dette var krast skrevet, men jeg mener det. Enn å plage forsvarsløse dyr på den måten?

Det er det som er det verste med Spania, ellers er det et meget fint land, men de trenger tross alt ikke drive med dette lengre.

Skrevet

Jeg synes det blir for dumt av medlemmer her inne å ønske at dette skulle skje med folk. Dere ønsker ikke at det skal skje med oksen, men mennesket derimot fortjener det?

Greit nok at sporten ikke er i nærheten av å være fair, og at den ikke er human for fem flate øre, men sånn er det nå en gang, skadd eller ikke skadd.

Jeg synes ikke man skal ønske at noen blir skadd, det være seg dyr eller menneske. Da kan man heller ønske seg fred på jord og avvikling av denne sporten for godt. Å ønske andre vondt er en dårlig egenskap. Selv om jeg skjønner hva dere i bunn og grunn mener når dere sier det dere sier, det er ikke det.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...