Christian Røine Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Hei, Vil gjerne dele det lille hoppet jeg gjorde med MD-11'en. Etter streik i BAW omdirigerte de nå en MD-11 til OSL for å få agressive nordmenn hjem før det ble helvete. Her er noen bilder ifra flightdeck underveis. Climb fra EGLL, og en annen rakker på tur Tidlig cruise 3. mann ville også prøve kamera Min nye skrivebordsbakgrunn Innbound Torp, vi skimter Tjømelandet ut til høyre Turner ved Torp Ser så vidt Asker og Vollen mellom skyene Oslo Turn for final 01R Passasjerbilde rett etter landing CO-pilot rakk et desperat bilde av halen til MYT A330 som var parkert Slik lot vi henne stå, ettersom vi like gjerne tok streiken i Oslo hehe Kommentarer er velkomne Siter
Christian Zhang Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Fine bilder. Jeg ville ikke la henne stå uten parkerings bremser. Er det PMDG? Siter
Christian Røine Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Takk for kommentarer. Ja, er PMDG. Det er derfor vi har shocks Siter
Stian Czybulla Skrevet 24. mai 2010 Skrevet 24. mai 2010 Flotte bilder, men skulle gjerne sett den fuglen fra utsiden også, var det ingen spottere på plass Siter
Christian Røine Skrevet 24. mai 2010 Forfatter Skrevet 24. mai 2010 Takk, vi får sørge for det i neste runde Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.