Christian Røine Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Med SM3, MYE tweak og mye tweak av enbseries ser det sånn her ut hos meg nå. Uten redigering. Har prøvd å få til den litt blendende effekten man ser ut på cruise. Samtidig ser det fortsatt veldig bra ut ved bakken. Flere bilder kommer senere. Dette er også med cloud coverage 10 i cfg fila. Siter
andreas nærbø Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 FsX eller Fs9 ? Viss det er fs9 hvordna så syk grafikk ? Siter
Christian Røine Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 Takk, det er FSX etter altfor mye mod'ing. Ikke lenge før dama gjør det slutt om jeg ikke gir meg snart Siter
Tommy Bernes Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Ikke lenge før dama gjør det slutt om jeg ikke gir meg snart Ja, det er en hard hobby :grin: :grin: Siter
Christian Røine Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 Hehe, ja sant. Det blir yrke om ikke altfor lang tid, så det er unnskyldingen.. Jeg "øver" hehe, den er godtatt en så lenge hvertfall. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.