andreas nærbø Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 [font:Comic Sans MS]Hei Jeg fløy TNCM-KMIA på min Jorden rundt tur Her er et bilde på climbout Tok meg en liten blund under flighten og slappet av Jeg hadde tenkt og bruke 3 timer og 33 minutter Men så brukte jeg 2t og 33 minutter Her er et bilde Flightdeck Takker for at du tok deg tid til og se på bildet og legg gjerne igjenn en komentar ;)NÅ blir det hotell til i morgen tidli da jeg skal til KLAX Andreas[/font] Siter
Oddvar Johan Martinsen Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Hei De var en tur på do, etter at de begge hadde fått i seg litt fisk som var noe tvilsom.... Oddvar Siter
TOS Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Ahhh det forklarar alt veit ud :grin: Stakkars tvilsomme fisk. Først vert han fiska, så slakta, og så tilberedt, og så eten, og til slutt havnar han i tanken på eit fly, og så inn i ein bil, og så i eit renseanlegg før han igjen endar opp som drikkevatn. For ein skjebne... Meeen eg seier det igjen. Biletet var kjempeflott Siter
Paulo Fernandes Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Haha, jeg flyr akkurat samme tur nå =) Estimated flight time er beregnet til 3 timer og 14 min. Hvilket selskap fløy du med Andreas? Siter
andreas nærbø Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 Thomas Cook World Tour Jorden rundt Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.