andreas nærbø Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 [font:Comic Sans MS]Hei Har lært meg Airbus og fløy en langtur i dag LFPG-TNCM med Thomas Cook skal fly jorda rundt med den Neste leg blir i morgen Her er et bilde på gate på TNCM En av folka på Ground sende meg dette bilet Ha en fin kveld videre Legg gjerne igjenn en komentar Andreas [/font] Siter
Gjest Erik Olsen Bru Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Fint bilde, hvordan gikk det å fly Norge rundt? Siter
andreas nærbø Skrevet 22. mai 2010 Forfatter Skrevet 22. mai 2010 Jeg fikk krasj av scenryet i Kirkenes sp jeg gadd ikke mere så startet jeg på LFPG og tenkte vhorfor ikke utforste jorda Så nå er jeg på World Tour med AIrbus målet og og klare det før 17 juni Kanskje før også men vi får se Og som sagt så trenger jeg treningen på A330 Dundret den med 300 ft i minuttet tunchdown Brukte lit bremselenge også her nede Neste leg blir til Seattle tror jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.