Gjest Eivind Oterhals Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Hei Sliter litt med at jeg aldri har VATSIM vær i FSX når jeg flyr på VATSIM. Derfor skriver jeg ofte "custom FSX weather" i remarks, for å vasle ATC om dette. Men jeg får altså ikkke VATSIM været inn i FSX når jeg flyr, noen som har en løsning på dette? Mvh Eivind Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Første steg for å få hjelp er å si hvilken vatsim klient du bruker? Siter
Even Rognlien Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Gå til Start-Options-Weather og sjekk at du har krysset av for 'Enable sqawkbox weather control'. Om du har gjort det og det fremdeles ikke fungerer, så finnes det noen flotte værprogram som bla. Active Sky. Du kan velge om de skal bruke VATSIM vær eller annet vær, og de gir deg realistiske vinder og vær over hele flyturen! Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Flere som sliter med å ikke få oppdatert været på active sky 6? siste metar her er 160850, altså en uke gammel vær rapport! Siter
Gjest Eivind Oterhals Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Hei Even! Den er på, men får fortsatt ikke inn noe VATSIM vær. Det samme gjelder når jeg prøver med Active Sky. Har også siste versjon av FSUIPC inne. Begynner å bli irriterende dette. Mvh Eivind Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.