Paul-André Tilrem Skrevet 22. mai 2010 Skrevet 22. mai 2010 Alle godtfolk, ha på flydressen og møt opp til sosialt samvær atter en gang. Avgang som normalt ca kl 20.00 Turen starter på Fagerhaug ENOP. Vi flyr så over Oppdal og sørover langs E6 mot Hjerkin og Dombås. Tar til høyre ved Dombås og flyr mot Trollveggen og Åndalsnes før vi drar mot trollstigen. Flygehøyde er under daltopper. Turen avsluttes på Vigra ENAL Muligheten for videre tur til Molde er der og. Vi møter selvsagt med 1 motors propell. Så maskiner som Cessna 185F, F33 Bonanza eller Mooney er fine valg. Turen er ca 170NM, og det beregnes 1.5 timer flyging. Og Geir, det er ønskelig med Gunnar-theme på server. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Glimrende rute. I`m inn.. :grin: Siter
Svale Andre Leren Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 det er for fsX dette ja ? og finnes det noen scenery, eller er det norway airports som gjelder ? Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 23. mai 2010 Forfatter Skrevet 23. mai 2010 norway mesh og norway airports holder lenge. FSX ja. Siter
Premium Medlem Pål Kasnes Skrevet 23. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 23. mai 2010 Ny søndagsturgeneral Paul-Andrè? Supert opplegg. Jeg har ryddet plass til dette i kalenderen, kjøpt inn egnet fly: Og hva skjer, melding om besøk i kveld. Hvordan komme seg unna?. Jeg håper at jeg kommer på klokken 20, ellers så kommer jeg inn straks den frekke gjesten har reist. Pål Siter
Fred Solli Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 En skikkelig fjell og fjordtur i gamlelandet. Denne må dere få med dere :grin: Gjester eller ikke. Fyr opp simmen og pass på å ha Norway mesh og Airports of Norway inne og dere er garantert en flott tur. Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Jeg har rotet rundt i mitt download arkiv, og trur du ikke jeg fant igjen licensen til min Carenado 206. Yess. :grin: Denne er nå innstalert igjen etter totalrenovering av pc og funnet flyklar til i kveld. Utsjekk og div landingsrunder er gjennomført og maskina står nytunet og bare venter på klokka... Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 23. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 23. mai 2010 23. mai ?! jamen det er jo i dag det :blush: , det må vi få med oss :grin: . Hvis Pål stiller med DEN råtassen, da spørs det om ikke jeg må finne fram en eller annen warbird :cool: . Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 Da står første flyet og venter på resten av gjengen på ENOP. 1kt fra 025 as we speak.. Siter
Christian Zhang Skrevet 23. mai 2010 Skrevet 23. mai 2010 '' Lost Connection '' like før Molde. Og fikk ikke meg på igjen. Etter vi restarta og. Men flott første del ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.