Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Alle godtfolk, ha på flydressen og møt opp til sosialt samvær atter en gang. Avgang som normalt ca kl 20.00

Turen starter på Fagerhaug ENOP.

Vi flyr så over Oppdal og sørover langs E6 mot Hjerkin og Dombås.

Tar til høyre ved Dombås og flyr mot Trollveggen og Åndalsnes før vi drar mot trollstigen. Flygehøyde er under daltopper.

Turen avsluttes på Vigra ENAL

Muligheten for videre tur til Molde er der og.

Vi møter selvsagt med 1 motors propell.

Så maskiner som Cessna 185F, F33 Bonanza eller Mooney er fine valg.

Turen er ca 170NM, og det beregnes 1.5 timer flyging.

Og Geir, det er ønskelig med Gunnar-theme på server.

• Premium Medlem
Skrevet

Ny søndagsturgeneral Paul-Andrè?

Supert opplegg. Jeg har ryddet plass til dette i kalenderen, kjøpt inn egnet fly:

bonanza.jpg

Og hva skjer, melding om besøk i kveld. Hvordan komme seg unna?.

Jeg håper at jeg kommer på klokken 20, ellers så kommer jeg inn straks den frekke gjesten har reist.

Pål

Skrevet

En skikkelig fjell og fjordtur i gamlelandet. Denne må dere få med dere :grin: Gjester eller ikke. Fyr opp simmen og pass på å ha Norway mesh og Airports of Norway inne og dere er garantert en flott tur.

Skrevet

Jeg har rotet rundt i mitt download arkiv, og trur du ikke jeg fant igjen licensen til min Carenado 206. Yess. :grin:

Denne er nå innstalert igjen etter totalrenovering av pc og funnet flyklar til i kveld.

Utsjekk og div landingsrunder er gjennomført og maskina står nytunet og bare venter på klokka...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...