Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du må melde deg inn i denne gruppa, det skulle f*en ikke vært lov i 2010, altså.

HER!

Håper dere gjør det, hvis ikke dere melder dere inn støtter dere jo indirekte dyremishandling. For den som tier samtykker er det noe som heter. Håper jeg ser alle i den gruppa, kan jo hende det skjer noe snart da iallefall. Det bør iallefall skje noe, det er iallefall lov å håpe, for det skulle jo ikke vært mulig i NORGE I 2010! Våkn opp!!!

Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt dokumentasjon på dette fra andre en dyrevernsekstremister.

Håper dere gjør det' date=' hvis ikke dere melder dere inn støtter dere jo indirekte dyremishandling.[/quote']Latterligste utsagnet jeg har hørt på år og dag. Om du skulle lastes for all urett du ikke protesterer mot, da får du en tung bør å bære da!

Så det er klart: Jeg er sterkt imot misshandling av dyr, men jeg er også imot grunnløse anklager og dumme utsagn. Om Løken Gård piner dyrene skal jeg gladelig melde meg inn, men dyrevernere har overdrevet til det ekstreme før, og vil gjøre det igjen. Derfor melder jeg meg ikke inn før jeg får framlagt noen bekreftelse på at Løken Gård ikke tar vare på dyrene sine.

Skrevet

Hva du synes om utsagnet bryr meg fint lite, er jo synd at det gjør at du ikke melder deg inn, men det får jo være ditt valg det :) .

Og når du snakker om dokumentasjon så har de jo vært der med kamera i 2008 eller 2009(var det?..) Er dokumentasjon nok det, men hvor du finner det vet jeg ikke, men de sendte opptakene deres på tv2 for en lang stund tilbake :) . Men saken er at den gangen lurte de seg inn, Løken gård har jo blant annet nektet folk(det du kaller dyrevern-ekstremister) å få komme inn der tidligere, dokumentasjon nok det. For da antar jeg at de ikke akkurat har noe bra dyre behandling å vise til heller, men man tror jo hva man vil. Det er ikke akkurat lett å vite hva man skal tro heller :) .

Skrevet
Løken gård har jo blant annet nektet folk(det du kaller dyrevern-ekstremister) å få komme inn der tidligere' date=' dokumentasjon nok det.[/quote']

Nåja... Kjenner selv gårdbrukere/bonder som nok ville kviet seg for å slippe dyerverns-fanatikere inn på bruket. Det inkluderer også bonder i nær familie med meg. Jeg vil heller hørt etter på hva veterinæren (og evt. mattilsynet?) har å si om tingenes tilstand...

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Denne er drøy. Du kan ikke komme og hentyde eller påstå at folk er dyremishandlere fordi de ikke trykker på en link og melder seg inn. At du har en fetish på dette gjør jo ikke akkurat andre noe dårligere selv om man ikke følger oppfordringen din....hmm..syntes nokk det er litt drøyt ja. Jeg har hund selv jeg, og duller og daller med den som en unge.

Skrevet

Enig med Geir og Gunnar på dette her!

Send inn noen vetrinærer og mattilsynet, før det tror jeg null på det når det kommer fra såkalte fanatikere..

Jeg jobber selv med dyr, og jeg mener jeg behandler de veldig bra! Så vil ha meg frabedt å bli kalt "dyremishandler"

Skrevet
Håper dere gjør det' date=' hvis ikke dere melder dere inn støtter dere jo indirekte dyremishandling.[/quote']

öh? Så då räknar jag med att du är med i gruppen:

Nej till kvinnor på 13 år som blir våldtagna?

Nej till flygplanskapring.

Nej till att ta amfetamin på bussen.

Eller menar du att du tycker alla tre är OK?

Skrevet

Også hjelper det vel ikke akkurat å trykke "liker" på Facebook, også gjør man en innsats for temaet. Man får kanskje en litt bedre følelse med seg selv :)

Jeg gir heller litt penger til en eller annen dyrevernallianse enn å trykke liker på face :)

Men, så det er sagt, det kan også være smart å lage en gruppe på face så det blir løftet frem i lyset.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...