Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Jeg og samboer`n ble foreldre til Julian H. G. i dag kl10.33 på Tønsberg sykehus! Alt er bra med både mor og barn! Han veide 2010gram og ville se verden tidligere enn antatt, men han er en sterk og god liten prins ♥ Elsker deg sønn!!f Født i uke30 stakkar så ble tatt litt på senga bokstavelig talt da samboer`n vekka meg i natt og sa vannet hadde gått! Ble tatt med keisersnitt da og må være på nyfødtintensiven i omkring 7uker. Men med pleiepenger og sykemelding så lar jeg ikke det stresse meg, da kan jeg få tatt meg av stesønnen på 10 her hjemme og støtte mor og barn som best går ann. Heller ikke fælt å gå hjemme for full lønn under fotball-VM så det er sagt Blir stress med å klargjøre hus og bil nå, får bare håpe NAV utbetaler/behandler den engangstønaden snart!! 20/5-10 forever in my memory!! Og takk for dere copiloter som allerede har kommet med gratulasjoner! Siter
Mathias Næss Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye! Mai er en fin måned å bli født i. :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer Grønnmyr! Håper det kommer til å gå bra med den lille Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye, kan skrive opp at Mai er den beste måneden Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 ÅSså på dagen min å greier :PHEhe. Gratulerer så mye, Anders! Koslig å høre at det er født en flightsimmer i nabo-kommunen.. Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye Anders Forventer og se en Grønmyr til her på forumet om noen år :grin: Siter
Petter Tandberg Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye! Du får oppdra barnet med skikk å ikle han gule og svarte klær Siter
Anders Merch Grønmyr Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Skrevet 20. mai 2010 Tandberg: LSK-body og tottenhamstuff er allerede kjøpt inn! takker alle! Siter
Halvdan Hellenes Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer til alle i Grønmyrfamilien med den aller nyeste. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye, Anders! Dette må vel være en av de beste tidene i livet! Siter
Simen Elvestad Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye med Julian! :grin: Men jeg kan gi deg ett GODT råd når det gjelder oppveksten til Julian... IKKE gi han Tottenham klær, men derimot dette: http://onlinestore.arsenal.com/invt/a3751&bklist= og http://onlinestore.arsenal.com/invt/a3476&bklist= Da ville det blitt en ekstra god oppvekst!! :grin: In Arsene we trust. We don't like Spurs! [video:youtube] Siter
Øyvind Schou Johnslien Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulere så mye. Regner med det kom litt brått på? Nå er det bare å investere i en liten motorsykkel, før fotballen tar han.. Sjekk ut denne guttungen.. Selv om han er bitteliten, er det ingen tvil om at han har noen timer på sin sykkel. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qwsnk1pdnts Lykke til. :grin: Siter
Emil Topstad Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer så mye! Regner med han har skrevet seg inn her innen begynnelsen av Juli.. :grin: Siter
A L Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Annbefaler virkelig denne gruppen : Meld barna inn i korps før idretten tar dem! :grin: Siter
Harald Strand Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer Husk Leeds produkt i tidlig alder! Er viktig for en god oppvekst Siter
TOS Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerar så mykje! Du går ei flott tid i vente. Har sjølve ein på 9 veker som ligg og sprellar i sofaen Men ikkje hald pusten medan du ventar på pengar ifrå NAV. Det tek si tid. Eg ventar fortsatt på pleiepengar etter fødselen til min son, som var 13. Mars. Kravet vart sendt 26. Mars og har enno ikkje fått noko. Men kos deg mykje med familien frametter. Dei første vekene går alt for fort Igjen, gratulerar så mykje. Håpar alt står bra til med mor og unge. Siter
Audun Braastad Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer! Regner med at han allerede er medlem av KFL? Siter
andreas nærbø Skrevet 21. mai 2010 Skrevet 21. mai 2010 Gratulerer Regner med og se han her om noen år Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.