Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ahhh. Men då så. Då gjer det jo ting litt greiare :) Såg for meg tusenvis av AI fly som laga trafikkaos på Gardermoen eg no :grin:

Skrevet

Jepp..

Sorry, file no longer available.

You have either mistyped a URL, or this file is no longer available from the AVSIM Library.

If you came from an AVSIM link, please let staff@avsim.com know where you came from.

Click here to go back

Bruker FsInn jeg :D

Skrevet
Det er ikke alle som klarer å sette seg inn i FSInn vet du. Denne fila er nok for dem. :P

Edit: Sorry. Klarte ikke dy meg.

Ikke alle som er dumme nok til å sette seg inn i FSInn heller ;)

PS.

;)

Skrevet

Virker ut som et flott program eller hva nå man kan kalle det, men FSinn er helt klart det som gjelder om man vil ha en flott opplevelse på VATSIM.

FSinn flyter så ekstremt mye bedre enn SB, så og bruke litt tid på og sette seg inn i det er helt klart verdt det!

Skrevet
FSinn flyter så ekstremt mye bedre enn SB, så og bruke litt tid på og sette seg inn i det er helt klart verdt det!

Helt klart. Du kan skreddersy flyparken, sortere og assigne fly på basis av bla LOD(riktignok må sitte å editere litt). I tillegg har du en masse andre smarte funksjoner som pushback w/ turn, quick txt, radar +++. Stilig at du kan assigne sendeknapp på joystick. Har assignet venstre knapp bak på CH-yoke. Da slipper jeg å flytte høyrehånda bort fra throttle og på tastaturet når du flyr manuelt.

Det eneste jeg synes den mangler er transponder-integrering og voice-kalibrering som i SB4.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...