Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Husk bare at det er nå når du har lappen at du kommer til å lære deg og kjøre. Det første man gjør når man sitter alene i bilen, er ikke å teste hvor fort den kan kjøre, hehe

160, men det var en diesel og det er noen år siden. Motorsykkelen gikk i 230.

Gratulerer til trådstarter!

Skrevet

Aslak: Regner med dette var rett etter at du fikk lappen? :grin:

Vi hadde et tilfelle av fyllekjøring her i helga, hvor en sjåfør med to passasjerer kjørte i rundt 170km/t i en sving her i byen. Jeg kjenner alle tre. De fikk skrens og overstyrte tvers over veien og inn i autovernet, som heldigvis gjorde jobben sin. De dro opp åtte stolper fra autovernet, og bare flaks (seriøst, for det var KUN ren og skjær flaks!) forhindret at de kjørte rett over det og ned en tyve meters skråning mot en småbåthavn. Lappen er fratatt, og bot og evt. fengselsstraff venter. Noen ganger så lurer jeg på hva folk tenker på...

Skrevet

Grattis med dagen! :) Og gratulere Noreg, no er det enno ein som kan bidra til at me har nok pengar til å unngå å utbetre vegane her til lands :grin:

Nei ifrå spøk til revolver. Gratulerar masse med lappen og med kakedagen. :) Skulle gjerne kome og ete kake ihjå deg og feira dagen, men kjerringa har lagt ned kakeforbod etter to konfirmasjonar med påfølgande restefestar og litt mykje grillmat ihjå svigermor. Så eg må fint halda meg heima og ete grovbrød med brunost og ikkje søtsaker :(

Hipp hurra og feir med måte :) Ikkje bli statistikk, og alt det greiene der. :)

Skrevet

Gratulerer så mye!

Var innom en kjøreskole i starten av april for å fikse med kjøretimer. Til dama før meg i køa sa de: "3 måneder ventetid før du kan få første kjøretime". Så tenkte jeg, huffda, ikke noe håp, men prøver uansett. Jeg nevnte at jeg hadde kjørt mye på fritiden, og at jeg er ferdig med teorien. Så tenkte hu i 3 sekunder før hu sa: Neste tirsdag, passer det? Joda, men jeg var avhengig å kunne få satt opp alt det obligatoriske før jeg flytter sørover i midten av juni. Det kan jeg ikke love sa hun. Men plutselig fikk jeg alt på en snor, og etter 3 uker, etter 3 kjøretimer + glatt- og langkjøring var jeg ferdig, nesten 2 måneder før jeg flytta.

Så nå går jeg bare å venter på å bli 18, 39 dager igjen!

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...