Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Er kanskje lite vits å skrive her, men jeg synes det er UTROLIG gøy å sitte med Midlertidig kjøretillattelse ved sidenav meg.. hihi Siter
Jarle Pedersen Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med lappen og gratulerer med dagen Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med dagen og lappen! Husk bare at det er nå når du har lappen at du kommer til å lære deg og kjøre. Det første man gjør når man sitter alene i bilen, er ikke å teste hvor fort den kan kjøre, hehe Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med dagen og ikke minst med nybakt førerkort. Kjør forsiktig og kos deg med førerkortet. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Skrevet 20. mai 2010 Takker Jepp Marius, riktig Siter
Aslak Iversen Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Husk bare at det er nå når du har lappen at du kommer til å lære deg og kjøre. Det første man gjør når man sitter alene i bilen, er ikke å teste hvor fort den kan kjøre, hehe 160, men det var en diesel og det er noen år siden. Motorsykkelen gikk i 230. Gratulerer til trådstarter! Siter
Emil Topstad Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med lappen og ikke minst dagen! Gratulerer også med bil? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Aslak: Regner med dette var rett etter at du fikk lappen? :grin: Vi hadde et tilfelle av fyllekjøring her i helga, hvor en sjåfør med to passasjerer kjørte i rundt 170km/t i en sving her i byen. Jeg kjenner alle tre. De fikk skrens og overstyrte tvers over veien og inn i autovernet, som heldigvis gjorde jobben sin. De dro opp åtte stolper fra autovernet, og bare flaks (seriøst, for det var KUN ren og skjær flaks!) forhindret at de kjørte rett over det og ned en tyve meters skråning mot en småbåthavn. Lappen er fratatt, og bot og evt. fengselsstraff venter. Noen ganger så lurer jeg på hva folk tenker på... Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Skrevet 20. mai 2010 Takk folks. Emil: Ikke ennå gett, pappa sin bil.. :blush: Sliten opel astra.. men går som ei klokke! Siter
TOS Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Grattis med dagen! Og gratulere Noreg, no er det enno ein som kan bidra til at me har nok pengar til å unngå å utbetre vegane her til lands :grin: Nei ifrå spøk til revolver. Gratulerar masse med lappen og med kakedagen. Skulle gjerne kome og ete kake ihjå deg og feira dagen, men kjerringa har lagt ned kakeforbod etter to konfirmasjonar med påfølgande restefestar og litt mykje grillmat ihjå svigermor. Så eg må fint halda meg heima og ete grovbrød med brunost og ikkje søtsaker Hipp hurra og feir med måte Ikkje bli statistikk, og alt det greiene der. Siter
Kristian-Mikkelborg Skrevet 20. mai 2010 Forfatter Skrevet 20. mai 2010 Hehe takk Torstein haha morsom kar du.. Blir ikke kake på meg heller, spiste nok på søndag, da familien var her. Men skal feire ikveld med en pils eller 2.. :grin: Takk for den, Erik! Siter
Henrik Simonsen Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer med begge deler (bursdag og lappen, for dere som ikke skjønte det) :whistle: Siter
Henrik Bergman Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Grattis med begge deler! tok lappen for under 3 uker siden, så veit hvilken glede den første turen uten noen foresatte er =D Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer. Ikke gjør som en i klassen til bror min gjorde da. Mista lappen 20 min etter oppkjøring. Siter
Mathias Næss Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Grattis! Må innrømme at jeg er litt veldig misunnelig. Ble 18 for halvannen uke sida og har ikke oppkjøring før 2. juni. Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Hysj på deg du a! Ble 18 den 12. Februar, ferdig med kjøreskolestuff for 2 måneder sia, og har oppkjøring 20. [color:#FF0000]Juli[/color]! Siter
Åge Storli Berg Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Gratulerer så mye! Var innom en kjøreskole i starten av april for å fikse med kjøretimer. Til dama før meg i køa sa de: "3 måneder ventetid før du kan få første kjøretime". Så tenkte jeg, huffda, ikke noe håp, men prøver uansett. Jeg nevnte at jeg hadde kjørt mye på fritiden, og at jeg er ferdig med teorien. Så tenkte hu i 3 sekunder før hu sa: Neste tirsdag, passer det? Joda, men jeg var avhengig å kunne få satt opp alt det obligatoriske før jeg flytter sørover i midten av juni. Det kan jeg ikke love sa hun. Men plutselig fikk jeg alt på en snor, og etter 3 uker, etter 3 kjøretimer + glatt- og langkjøring var jeg ferdig, nesten 2 måneder før jeg flytta. Så nå går jeg bare å venter på å bli 18, 39 dager igjen! Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 20. mai 2010 Skrevet 20. mai 2010 Jepp, det er en veldig stor fordel å få mange timer hjemme. Selv kjørte jeg hele tiden og trur dem var glad da lappen var i boks og egen bil sto på tunet... :grin: Gratulerer så mye og kos deg ute på landevegen :cool: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.