Jan Tore Elvheim Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Vi var en gjeng som satt og chatta på skype og plutselig vart det en groupflight ut av det... Med i følget var en gjeng med piloter i fra Virtual Norwegian, og det viste seg at vi støtta opp en trening i Praha. Anders Moen, Eivind Wedø, Joakim Hagen og undertegnede var crew på denne flighten :grin: Så over til bildene, ble litt mange så beklager det: Skunder meg ut til rw 12 i håp om å komme meg rett opp på FL350 Planen min holder på å gå i vasken, Joakim har tatt av :grin: Han har bedre climbrate enn meg og jeg må holde meg under får å ikke provosere TCAS systemet... Level FL270 På rekke og rad Et sted over Svenskekysten Vi kniver med hverandre om å komme først, alle på hver sin FL. Wedø cruiser av gårde med 40 knop i rompa, mens vi andre slitter med 60 knop i mot :grin: Svinger ved Sveda eller hvor det var, med Joakim like ved. På approach til LKPR, approach(radar) har trening Almost established LOC Fully established ILS rwy 31 Parked stand 8, med Anders på 5. Takk for følget! Siter
Joakim Hagen Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Legger med dette bildet fra min side! Takk for bildene Jan-T og for gøy tur Siter
Simen Elvestad Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Hvordan får du dampen bak squawkbox fly? Er det kanskje med fra installasjon eller? :whistle: Siter
Fredrik Høye Skrevet 17. mai 2010 Skrevet 17. mai 2010 Hei. Utrolig fint livery av 737-300PIC og med Thor Heyerdal. Fra hvor kan den lastes ned og hva heter filen? Fredrik Siter
Jan Tore Elvheim Skrevet 17. mai 2010 Forfatter Skrevet 17. mai 2010 Flyet er 50North, mens panelet er PIC. Painten ligg hos VN og Avsim, husker ikke filnavn på avsim. Siter
Joakim Hagen Skrevet 18. mai 2010 Skrevet 18. mai 2010 Simen. Er med MyTraffic 2010 flyene tenker jeg Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.