Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer med dagen folkens. ;)

Hva gjør dere på denne dagen da?

Selv går jeg i korps fra 08:00 til 17:00, med pauser selvfølgelig. Ganske slitsom dag for oss korpsmusikanter, men gud så gøy!

God 17. Mai! :)

EDIT: Jeg så Ivar her, og du er jo nedi Florida, hva gjør isåfall duu/dere som er i utlandet? :)

Gjest Philip Havig
Skrevet

Gratulerer med dagen! :)

Først så skal jeg gå i toget, så skal jeg feire selve dagen etterpå :)

Håper alle får en fin dag i dag!

Skrevet

Hehe, sitter du å overvåker posten din Kristian?

Mesteparten av nordmennene her nede får gleden av å overvære 17. Mai i EPCOT senteret i Orlando. De øvrige blir nødt til å forberede oss til eksamen og overvære commercial pilot groundschool. Vi får ta feiringen neste år. ;)

Til dere som for overvære feiringen i Norge, nyt dagen til det fulle! Hurra for oss! :)

Skrevet

Gratulerer med dagen!

Jeg spiller også i korps, men vi holder bare på fra ca. 09:00 - 15:00 :)

Som sagt, Gratulerer med dagen til alle sammen!

Skrevet

Tja, jeg har ikke særlig mye nasjonalfølelse i dag. Dagen ble åpnet med 2 korte turer på VATSIM. Frokosten er vel strengt tatt det mest "Norske" med dagen i dag, bestående av brød, kokt egg og kaviar fra Mils...

Etter det var det rett over til semesterets siste inlevering. Den skal leveres på fredag, så da er det vel like greit å få den unnagjort. Dagen blir straks avsluttet med litt takeaway fra den lokale asiatiske takeaway-restauranten...

Nei, det er lov å håpe på mer nasjonalfølelse neste år! :whistle:

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Jeg spilte også i korps før, men det ble lagt ned :(

I dag skal jeg spise is, pølser og drikke brus :grin:

Vi skyter med pil og bue osv..

I ettermiddag drar vi til noen venner av foreldrene mine og spiser mat.

Håper dere får en fin feiring av 17. mai! :)

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Gratulerer med dagen alle sammen, store og små, gule og blå. Spis is og kos dere så best dere kann, til dere som er i russetiden kjør forsiktig. Beste lykke hilsninger til alle sammen.

Skrevet

Foreldrene mine er vekk reiste, så i år blir ikke 17. Mai tatt sååååå høytidig. Men flagg må man ha ;)

Har valget mellom tre ting. Enten å dra til nærmeste tettsted. Der jeg går på skole. Men der er det så enormt med folk, og kjedelig. At det gidder jeg ikke.

Så kan jeg være på nærmeste skole (som blir lagt ned etter sommeren). Dog sluttet jeg der for 4 år siden, og kjenner ikke de som skal der så altfor godt.

Så dagen feires oppe hos en kompis, der egentligt bare "drive by shooting" står på programmet på forhånd!

Ha en flott dag forumister :)

Skrevet

Kombinerer rollene "russ" og "pressefotograf" i dag. Har nå vært våken i over 25 timer, og har nettopp kommet hjem med 2-300 bilder som skal gås gjennom. Når jeg er ferdig med dette blir det ned for å gå i borgertog/være fotograf.

Spent på om jeg overlever dagen :)

Skrevet

Gratulerer til alle på nasjonaldagen!

Selv er jeg nå ferdig med dagens plikter, dvs barnetog, fotografering, is, brus og pølser. Slipsknuta er løsnet, finskoene tatt av, og det er tid for avslapping resten av dagen! :grin:

Ha en fin dag alle sammen!

Øystein

Skrevet

Gikk tog og ble noe våt. Ikke bare av regnet, for det kom ikke før toget var ferdig, MEN fra den ********* RUSSEN! :grin:

Bare gleder meg til det er min tur å være russ!

Skal få laget meg en hydraulisk minigun som spruter vann, eller leie Bodø brannvesen sin gammle brannbil :grin: :grin:

Da skal det bli futt i sakene!

neida... Resten av dagen blir til familiekos med god mat, og litt senere er det Borgertog.

Skrevet

Korpsgutten her holder det gående fra klokken 06:00 (ish) til rundt 14-tiden.

Spiller trommer, og i år falt det korteste strået på cymbaler, som ble ødelagt underveis i hovedposisjonen, regnet falt, krampen tok meg og tidlige tegn på senebetennelse viste seg også.

Fryktelig flott! :grin:

Når spilledagen er over ligger jeg mest mulig strak hvor enn det måtte sømme seg. Og det er det. :whistle:

Kanskje det blir en pølse senere...

Skrevet

Dagen i dag:

0800 - Vekking av det lokale skolekorpset her i min bydel i Trondheim

1000 - Stå opp

1100 - Dra til sentrum, møte venner

1200 - Tradisjonsrik samling på jobb, kaffe, kaker, pølser, brus og is for ansatte

1300 - Tilbake til sentrum, møte flere venner

1400 - Buss hjem

1500 - Middag med familie

1700 - Kjøre mot Værnes

1820 - Fly til Bodø

Etter dette, aner ikke! Blir sikkert å kjøre en tur til Bodø sentrum for å se om det er noe som foregår :)

Skrevet

Ungene er på Frøya sammen med mora og besteforeldre, så har "fri" i dag.

Våknet til noe rabaldermusikk ute i gatene rundt kl 10.00

Lage noe mat.

Sett 3 episoder av CSI

Bakt rundstykker og fortært 4 stk av de.

Skal spille litt FS før jeg skal se The Pacific.

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Nå er jeg også kommet hjem fra feirning :)

Siden korpset er nedlagt, kjørte en traktor fremme i toget med en cd-spiller :grin:

Om noen timer drar vi og spiser middag hos noen venner :)

Gjest Erik Olsen Bru
Skrevet

Hehe, men det er litt kjedelig for oss som spilte i korpset ;)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...