Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så vidt jeg vet er det et par heavy metal-fans her på forumet..

Ronnie James Dio, kjent fra Black Sabbath, Heaven & Hell og Dio døde søndag 16. mai av kreften han fikk diagnostisert 25 November i fjor:

"Ronnie has been diagnosed with the early stages of stomach cancer. We are starting treatment immediately at the Mayo Clinic. After he kills this dragon, Ronnie will be back on stage, where he belongs, doing what he loves best, performing for his fans. Long live rock and roll, long live Ronnie James Dio. Thanks to all the friends and fans from all over the world that have sent well wishes. This has really helped to keep his spirit up."

(Wendy, Dios kone og manager)

Selv om det så ut som om han var på bedringes vei døde han altså i går:

"Today my heart is broken, Ronnie passed away at 7:45am 16th May. Many, many friends and family were able to say their private good-byes before he peacefully passed away. Ronnie knew how much he was loved by all. We so appreciate the love and support that you have all given us. Please give us a few days of privacy to deal with this terrible loss. Please know he loved you all and his music will live on forever."

Utrolig synd at dragekjemperen skulle gå bort nå, 67 år gammel.

[video:youtube]64coD-rx9sk

Dagbladet har en artikkel her:

http://www.dagbladet.no/2010/05/16/kultur/ronnie_james_dio/musikk/11746520/

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Synd, men han har vell kasje ikke hvert en forkjemper for grønnsaks suppe

Skrevet

Er nok ikke mangel på grønnsaksuppe som tok livet av DIO, men magekreften han har slitt med i drøyt ett år. om ikke lengre.

Men noe sunnhets ideal var han nok ikke uansett. Av metal idoler som kan legges i den kategorien finner en nok svært få. Der troner vel Iron Maiden nesten som eneherskere vil jeg tru. Med ett untak av tidligere vokalist Paul Di`Anno som også endte ute i kulda til slutt.

Gjest Geir-Finstad
Skrevet

Rockere de lever vell ut begreper sex drugs and rocken roll....noe som sikkert er helt digg, selv om jeg hadde klart meg med et av elementene...

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...