Simen Elvestad Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Jeg fløy LFPG-SBGL på Fredag. Her er bildene jeg tok. Håper dere liker dem, og legg gjerne igjen en kommentar! Flyet var en Air France Airbus A330-200 Registrering: F-GZCJ Flytid: Ca 10t50m Callsign: AFR442 Starter med et ''innledningsbilde'' AFR442 klar for omborstigning Beklager parking brake. La ikke merke til det før nå. Push & Start Clrd Taxi to rwy 27L AFR442 Cleard Take off rwy 27L. Bon voyage! Airborne! Climber til Cruise level over et sovende Frankrike. Cruise level nådd, og vi svinger snart mot Spania. Olá, você Rio!! Rio kommer opp på radar, og det er ikke lenge til descent. Innflyvning startet og vi kan se lys og brasilianske sambatakter på bakken. Hva er det? Jo, det er RWY10! AFR442 Arrived. Bem-vindo ao Rio de Janeiro! Velkommen til Rio de Janeiro! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 16. mai 2010 Skrevet 16. mai 2010 Fine motiver på bildene.Mange fine her.Men du har vel fiksa AA og oppløsningen nå?. Disse var kornete.. Siter
Simen Elvestad Skrevet 16. mai 2010 Forfatter Skrevet 16. mai 2010 Jeg har riktig oppløsning og AA på. Det ser fint ut i selve simulatoren, men regner med det er jeg som er elendig å redigere i PhotoShop Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.