Håkon Fossen Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei Jeg driver og painter en Dyn Aero MCR-01, LN-YWE. Den er ikke ferdig ennå, men her er det noen smakebiter:D Først to fra orginalen Så over til simulatoren Håkon Siter
Mads Hjemmen Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Fint, men ble det flyet landet i en hage ?? Siter
Håkon Fossen Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Takk:) HeHe, nei, flyet ble ikke landet i en hage. Dette er en stripe i Lier... Siter
Helge Sakkestad Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Flott paint! Drev med denne selv, men nå kan jeg istedenfor vente på denne :cool: Har forresten laget den Lier stripa til FS9, X og X-Plane om noen vil prøve den... (og event. et lass med andre mikrostriper) Siter
Håkon Fossen Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Sikker på at du har laget denne stripa? Denne stripa heter "Sjalton", og ligger ved en gård:) Like ved Egge. Men har du link? Dette er min første paint, så takk for kommentarer:) Her ser du området. Ligger mellom de svarte stripene. Dette er litt gammelt satelittbilde, for nå er det en grønn stripe der:) Siter
Helge Sakkestad Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Rart, da var det en annen stripe (kanskje flere rundt Lier?). Men har du noe mer info om den flyplassen? Vil gjerne lage den Siter
Håkon Fossen Skrevet 14. mai 2010 Forfatter Skrevet 14. mai 2010 Det hadde vært utrolig bra om du hadde laget den! Jeg har lite informasjon om den, men søk på "Snarum Gartneri" i kartet på 1881.no. Da ser du den grønne stripa hvertfall. Da kan man også regne ut lengden og bredde:) Kan sende deg noen bilder derfra på mail. Det er sikkert ikke så lenge til jeg skal ned dit, så da kan jeg ta noen bilder... Siter
Helge Sakkestad Skrevet 14. mai 2010 Skrevet 14. mai 2010 Er intressert i bilder, ja. Flott om du ville gjøre det! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.