Kenneth Rønning Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Ja, jeg skjønner du må finne en unnskyldning når argumentet mitt faktisk er ganske så bra og riktig. Men du mener det er mer riktig å si innvandrer da eller? Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Kenneth: Det jeg først og fremst kommenterte med ditt innlegg, var at det faktisk er folk som tvinger en del av innvandrerne våre til å forlate deres hjemland. Om resten av innlegget ditt var bra eller riktig, har jeg ikke kommentert. Når det var avklart, så vil jeg igjen avklare at det ikke var noe annet enn måten du omtaler folk på jeg kritiserte. "De der tullete kurderfolka" blir jo det samme som å si "de derre tullete Rønning-folkene" bare pga. at f. eks. en fjern slektning av deg har gjort noe galt. Slett ikke alle kurdere eller alle innvandrere generelt bedriver idioti i media. Du må huske at de snille og eksemplariske innvandrere er ikke de som får mediadekning. Slik var det altså. Jeg kommenterte bare hvordan du ordla deg. Ingenting annet, utenom det med at mange innvandrere er tvunget til å forlate landet sitt. Siter
Fredrik Rise Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 En Iraner sa til meg en gang: Ikke alle muslimer er terrorister, men 95% av alle terrorister er muslimer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.