Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i kantina og spiser, slapper av og prater! Litt fotball av og til, men nye regler på skolen gjør at det er ett rent helvette å komme seg ut av døra! Så får vi ikke gå på butikken lengre! De står vakter i dørene for å dra inn igjen det vi har kjøpt, lærerne kler seg til og med ut, setter seg i bilen nede ved butikken og tar de som er der! :mad:

Men heldigvis er det rå og kjøpe litt div. i kantina da! ;)

Skrevet

Ungdomsskolen har renovert hele skolegården, så vi spiller volleyball på kunstgress med nett, spiller bordtennis ute, eller spiller fotball på kunstgress.

Vi hadde noe jeg tror var ''smashball'', men den ble dog ødelagt etter 3 dager.

Skrevet

Hmm, har de lov til det da?

Virker jo mest som at det er slik for å hindre konkurranse fra butikken... :crazy:

Hehe, til oss har alle i klassen begynt å spille Trackmania i friminuttene :D . Er stort sett det som skjer. Ellers så bruker jeg ofte å kjøre meg en tur, men for øyeblikket er jo mopeden ute av drift så det er jo kjedelig. Og dette gjør at jeg for tiden tar buss og det koster vanvittig mye penger for buss i Bodø med hele 30 kr. turen :/ :cry .

Skrevet

De fleste friminuttene vi har er jo på 5 minutter. Så da rekker vi akkurat å gå innpå ymse (grisete) sider på pcene til de som har glemt å låse de.

I matfriminuttet, da spiser jeg. Eller går på Kiwi. Og snakker drit med andre.

Skrevet

Rektor som har bestemmt dette?

Eller er FAU medvirkende? Hvis FAU er med på det, så finnes det nært sagt lite å gjøre med det.

Prøv å ta det opp i elevrådet, som igjen må prøve å snakke med rektor om dette. Hvis ikke dette funker. Prøv å ta det opp i FAU (såfremt de ikke er med på det).

Skrevet

Den gang jeg gikk på ungdomsskolen pleide vi å spille president eller mafia. I verste fall satt jeg å koda artige BAT scripts som imponerte de som var hobby-nerder. :whistle: Men guri malla, det er lenge siden jeg kunne noe som helst om BAT og DOS.

Foruten dette fikk vi lov å gå på butikken når vi gikk i 10. Men det var ikke særlig poeng i det når alle var så sykt gira på å spille kort. :grin: CS på vår tid var vel på v. 1.2, og Trackmania? Var nok ikke en gang påtenkt. Skremmende å tenke på. Jeg er oppvokst med denne teknologien i stua, men likevel er jeg eldre enn en god del nyvinninger av spill. Halvveis til gråhåra er jeg jo også.. :grin:

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Achtung die kurve

En klassiker! Blir fort mange som samler seg rundt én pc her :grin:

Vel, i pausen blir det vel en tur ut for å trekke frisk luft, ettersom at i klasserommet blir det veldig veldig fort tett luft. Ellers sitter vi på pcen og surfer på nettet, samt snakker med hverandre om alt mellom himmel og jord :)

Skrevet

Kan også nevnes at jeg nå i mai ikke gjør disse tingene. Nå går det i å komme seg smartest ut av klasserommet så fort som mulig når friminuttet starter.

Så fort læreren åpner døra for å avslutte timen titter det 2/3/4 russ inn og ser på meg... det er da man ikke vet hva man skal gjøre! Bygge seg en bunker av pulter rundt seg, eller bare ploge seg gjennom alt og alle, eller hoppe ut av vinduet?

Livet er ikke lett på skolen når man går 2. VGS... Er heller ikke så smart å være venner med folk som går i 3. VGS.

Gjest Aleksander Milde
Skrevet
Kan også nevnes at jeg nå i mai ikke gjør disse tingene. Nå går det i å komme seg smartest ut av klasserommet så fort som mulig når friminuttet starter.

Så fort læreren åpner døra for å avslutte timen titter det 2/3/4 russ inn og ser på meg... det er da man ikke vet hva man skal gjøre! Bygge seg en bunker av pulter rundt seg, eller bare ploge seg gjennom alt og alle, eller hoppe ut av vinduet?

Livet er ikke lett på skolen når man går 2. VGS... Er heller ikke så smart å være venner med folk som går i 3. VGS.

x2!

For meg har den siste der fungert særdeles bra. Gjelder å alliere seg :grin:

Skrevet
De fleste friminuttene vi har er jo på 5 minutter. Så da rekker vi akkurat å gå innpå ymse (grisete) sider på pcene til de som har glemt å låse de.

Hørtes kjent ut :grin: Med en gang man går fra pcen og glemmer å låse den, ja da kan man være sikker på at noen har hatt det gøy med både startsider og facebook-stauser når man kommer tilbake.

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...