Fred Solli Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Heisann Litt seint ute grunnet familieselskap men her er forslaget. KSLE-7S3-W27-18JY-KCLS og WN65. Går inn nåp kl. 20 og ser hva som skjer. :grin: Siter
Håkon Fossen Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Skulle gjerne ha vært med, men har ikke fått passordet mitt enda... God tur! Siter
Jan Arild Gjemble Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Flotte saker, nå er det bare å møte opp på Mcnary (Salem)- KSLE, det er ti minutter til start men heng deg gjerne på underveis eller når du kan Vi er allerede 7 stykker inne på Teamspeak/Multiplayerserver Godt og hurtig jobba Fred Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 9. mai 2010 Beklager, jeg kommer nettopp fra konfirmasjon og greier, så dere er sikkert landet før jeg får av meg svartdressen og på med flyverdressen :crazy: . - Dessuten mangler jeg fortsatt lyd i teamspeak, så det er veldig ensomt å delta i MP uten kommunikasjon......... Tar dere igjen ved en annen anledning! Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Trivelig å se at dere fikk til noe. Ligger utslått med hoste og 39,5° i feber selv. Men lover å komme sterkere tilbake neste helg. Ernst. Har du ikke en bærbar eller noe du kan legge TS inn på? Siter
Premium Medlem Ernst K.Furuhatt Skrevet 9. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 9. mai 2010 Ernst. Har du ikke en bærbar eller noe du kan legge TS inn på? Hmmm? Det var en interessant problemløsning. Jeg har jo opptil flere bærbare, kanskje jeg prøver denne idèen inntil jeg får på plass nytt lydkort . Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.