Erik Hoelsæter Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 Hallo! Har ikke sett filmen noen gang, men den er forhåpentligvis noe bedre enn katastrofefilmene som TvN vanligvis viser når de skal vise noe flyrelatert... I kveld kl.23:45 Erik Siter
Norvald Oslvold Skrevet 18. august 2002 Skrevet 18. august 2002 "Konkurransepiloten Brad Randolph blir drevet av jordiske demoner han aldri er blitt kvitt. Når han er i luften slutter disse å eksistere. Med David Carradine, Jennifer O'Neill, Joseph Bottoms. Regi: Barry Brown. 15 år" Hmmm...tja... Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Historien var ikke mye å skryte av, men det var mange gode flyscener. Ser man på korrektheten i det rent flymessige var den langt bedre enn de meste annet jeg har sett! Clamer Siter
Frode Sveinungsen Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Enig.. Den filmen var rå. Sinnsyk rå manøver:) Roland er jo elendig i forhold Siter
Kenneth G. Sørensen Skrevet 19. august 2002 Skrevet 19. august 2002 Jeg fikk også med meg denne filmen, og om historien var tynn, så var som nevnt noen av aerobatics-scenene med Pitts S2 Special svært fine, og overgikk mye annet av fly-scener i andre filmer jeg har sett.. ...men for de av oss som var på Farnborough i forrige måned så var jo denne filmen ikke helt i samme klasse som å se en Sukhoi SU26 utføre en "torque-roll" og mye annet morro LIVE.. [ 19-08-2002, 16:45: Endret av: Kenneth G. Sørensen ] Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.