Skrevet 8. mai 2010 14 år Var ute å prøvde min nye 747-8i i går. Traffic skriker de fra atc. Så nærme har jeg ikke vært før
Skrevet 8. mai 2010 14 år 747-8 er fra PMDG. http://www.precisionmanuals.com/pages/product/748.html Må ha PMDG sin 747-400 for å kunne bruke den.
Skrevet 8. mai 2010 14 år Joda, jeg har faktisk vært så nære engang at ACAS slo inn på fulle mugger og dirigerte flyet til venstre med nesen nedover. Jeg fikk iallefall bekreftet at systemet virket i FS spillet der jeg fysisk dukket ned får å ikke skalle i BA flyet som kom rett imot meg i samme høyde
Skrevet 8. mai 2010 14 år ja som atc siger traffic 2 a clock less than 2 miles lol lol luckely vi har tcas lol lol
Skrevet 8. mai 2010 14 år Jeg fikk iallefall bekreftet at systemet virket i FS spillet der jeg fysisk dukket ned får å ikke skalle i BA flyet som kom rett imot meg i samme høyde Da er vi to som har gjort det gitt, herregud var nesten ekkelt jo :grin:
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.