Otto Gebhardt Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Var ute å prøvde min nye 747-8i i går. Traffic skriker de fra atc. Så nærme har jeg ikke vært før Siter
Christian Zhang Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Hvilken program brukte du for og lage flyet? Fint Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 747-8 er fra PMDG. http://www.precisionmanuals.com/pages/product/748.html Må ha PMDG sin 747-400 for å kunne bruke den. Siter
Pål Bernhardsen Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Joda, jeg har faktisk vært så nære engang at ACAS slo inn på fulle mugger og dirigerte flyet til venstre med nesen nedover. Jeg fikk iallefall bekreftet at systemet virket i FS spillet der jeg fysisk dukket ned får å ikke skalle i BA flyet som kom rett imot meg i samme høyde Siter
Rene Jensen Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 ja som atc siger traffic 2 a clock less than 2 miles lol lol luckely vi har tcas lol lol Siter
Kenneth Rønning Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Jeg fikk iallefall bekreftet at systemet virket i FS spillet der jeg fysisk dukket ned får å ikke skalle i BA flyet som kom rett imot meg i samme høyde Da er vi to som har gjort det gitt, herregud var nesten ekkelt jo :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.