TOS Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Prøv å få denne sangen ut av hovudet etter å ha høyrt den i tre minutt :grin: Sang. Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Neei... Skulle aldri hørt på sangen :grin: Siter
Tommy Bernes Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Njaa. kan vel trygt bekrefte effektivtv hjernefyll ja! :grin: Narwhals.... nananana... :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Gaah! Er det ikke forumregler mot å poste videoer mot musikk som setter seg fint på hjernen! Æsj dette skal bli gøy å synge rundt på.. Håper dne er ute til Mandagen siden jeg skal ut å fly til Trondheim!! o_o Siter
Even Moe Egenes Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Hørte denne for 1 måned siden. Går forsatt rundt og synger på den inni meg.. Siter
Lars Hassel Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Den forbanna sangen der og ja.... Den setter seg greit inni hodet, tror med sikkerhet at kvelden er ødelagt. Look at my horse:) Siter
Paul-André Tilrem Skrevet 8. mai 2010 Skrevet 8. mai 2010 Har faktisk hatt Narwhals som ringetone over lengre tid. Ringetone Og så har du denne da. Er litt tøff den og. Denne er direkte slitsom :cry: Siter
TOS Skrevet 8. mai 2010 Forfatter Skrevet 8. mai 2010 Herlig. No vert kjerringa enno meir irritert på meg :grin: No kjem narwhals til å runge ut i stoga kvar einaste dag Siter
Gjest Aleksander Milde Skrevet 9. mai 2010 Skrevet 9. mai 2010 Sweet lemonade' date=' sweet lemonade [/quote'] Haha, den er hakket verre enn alt! Når man først har hørt og sett den, er man aldri kvitt den :grin: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.