Skrevet 7. mai 2010 14 år Heisann! Har ikke sett noen sånn tråd her inne enda, så lurer egentlig på hvem andre her inne som er russ i år annet enn meg? Snakkes!
Skrevet 7. mai 2010 14 år Ingen russ, men tydeligvis er de hellige her i Bodø. De får nå gratis buss, noe som gjelder på nattbussen også... Jaja, håper de oppfører seg... Skal ikke kjøre nattbuss mens dette pågår ihvertfall.
Skrevet 7. mai 2010 14 år Rødruss her. Æsj! :grin: Får for mye vann av rødrussen om dagen... Og jeg HATER det!!!!!! :grin:
Skrevet 7. mai 2010 14 år Ingen russ, men tydeligvis er de hellige her i Bodø. De får nå gratis buss, noe som gjelder på nattbussen også...Tror det er en landsdekkende greie. Her får de gratis buss og tog, samt rabatt på taxi.
Skrevet 7. mai 2010 14 år Forfatter Hmm, ja er da hvertfall noen russ så langt da. Emil, er helt normalt det! :grin: :cool: Kan vel nevne at eg er rødruss ja, glemte det
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.