Tommy Bernes Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Heisann! Har ikke sett noen sånn tråd her inne enda, så lurer egentlig på hvem andre her inne som er russ i år annet enn meg? Snakkes! Siter
Henrik Bergman Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 blir nok ikke russ før neste år.. men da blir jeg FLYRUSS jeg også Siter
Eirik Mikal Aronsen Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Ingen russ, men tydeligvis er de hellige her i Bodø. De får nå gratis buss, noe som gjelder på nattbussen også... Jaja, håper de oppfører seg... Skal ikke kjøre nattbuss mens dette pågår ihvertfall. Siter
Emil Topstad Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Rødruss her. Æsj! :grin: Får for mye vann av rødrussen om dagen... Og jeg HATER det!!!!!! :grin: Siter
Fredrik Edvardsen Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Ingen russ, men tydeligvis er de hellige her i Bodø. De får nå gratis buss, noe som gjelder på nattbussen også...Tror det er en landsdekkende greie. Her får de gratis buss og tog, samt rabatt på taxi. Siter
Tommy Bernes Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 Hmm, ja er da hvertfall noen russ så langt da. Emil, er helt normalt det! :grin: :cool: Kan vel nevne at eg er rødruss ja, glemte det Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.