Ole Sannes Riiser Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Diverse bilder tatt av "spottere" på LOWW. Det nye spottertårnet er veldig høyt. Sleng gjerne igjen en kommentar Siter
Clamer F. Meltzer Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Tror det spottetårnet burde være på med på NOTAM. Er ikke så ofte man ser A340 fra LH i Wien, særlig siden de sluttet å ta kontroller hos Austrian Technik. ANA kan jeg ikke huske å ha sett i Wien overhodet. Emirates fløy tidligere med A330, nå flyr de hit med B777-300. Siter
Tommy Bernes Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Sikker på at du ikke har blandet Screenshots og bilder? Flotte bilder/Screenshots! Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Clamer: Jeg er klar over at valget av flyselskap og utstyr ikke er 100 % i tråd med virkeligheten, men det var heller ikke poenget. Heldigvis er dette Flight Simulator, og da kan man fly hvor man vil med hva man vil. Dessuten har det forsåvidt ingenting å si i denne sammenhengen, i og med at man ikke kan se noen flyplass i bildene. Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Det skal sies at jeg ikke flyr med denne grafikken til vanlig! :grin: Jeg oppjusterer for bildenes skyld, hehe. I tillegg er bildene redigert. Og takk for hyggelige tilbakemeldinger Siter
Emil Topstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Næi dæven! Begynnte å lure litt på et par av de øverste bildene... Dette var flott, jeg ser gjerne mere!! :grin: Siter
Gjest Philip Havig Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Oi... ER DET FS ? Trodde det var ekte med en gang jeg:whistle: Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.