Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Da har jeg vært på ny tur igjen Turen gikk fra Auckland (NZ) til Hollywood , eller rettere sagt Los Angeles INTL (LAX) Flyet var VH-OJU, som haddde sin første flight 18-01-2000 og er en 24 744 fly Qantas har Nok "skitshack", over til bildene. Beskrivelse over bildene. Vi står på 5R og klar for takeoff Climb Cruise og solen titter snart opp Kommentarer er alltid kos Stay tuned for more! Skal ta Wunala maskinen til Hawaii idag, ikke vet jeg hvorfor, men siden CO sier , da må det gjøres Siter
Christian Røine Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Helt rått! Så ut som en god tur, har simmen sluttet og krasje også? Det fjerde bildet nedenfra; likte vannet veldig. Har du justert noe på dette? Likte den mørke fargen.. Kom gjerne med tips i retur Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Var en veldig fin tur! Simmen kræsjer ikke lenger. har gått igjennom problemrapporter. Og det var d3d9.dll som gjorde "fa enskap". Så jeg reinnstallerte DirectX, og vips! Jeg har ikke justert noe der nei, fra dine innstillinger, tok reflection fra sola LITT lavere. Men så tok jeg litt mørkere farge i REX da Siter
Ole Sannes Riiser Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Veldig pene og stemningsfylte bilder! Og for en lekker påkledning på flyet Siter
Emil Topstad Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Alltid gøy når jeg ser bildene dine, for av en eller annen grunn blir jeg aldri skuffet... Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Slenger ut et bilde fra dagens tur med Wunala Dreaming Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Av en eller annen grunn så liker jeg ikke det flyet der :crazy: Men bildet var fint det *hestelyd* Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 6. mai 2010 Forfatter Skrevet 6. mai 2010 Hahaha, Kristoffer! Du har feber hvis du ikke liker dama mi Hun har 4 tønner, og er en widebody :grin: ikke noe hestelyder her gården, her rir vi som aldri før! :grin: Siter
Kristoffer Vinje Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Woops! Gikk litt fort for meg der (nei ikke på den måten, Mathias!). Mente selvfølgelig ikke at jeg likte dama di med 4 tønner og har "love handles". Snakka om selve malinga på flyet. Og med det så mente jeg også det siste bildet Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 Ahaaaaaaaaaaaaaaa, ennå feber du Alle liker Qantas ! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.