Simen Elvestad Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Kan godt hende denne har vært oppe før, men jeg legger den ut. [video:youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Sb_41ydRbaE&feature=related Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Den har vært opp før ja,men fortsatt like bra :grin: Siter
Timmy Brandt Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Gammal bra film det där, men varför använder ni inte youtube tråden som borde användas för sådana här klipp??? Siter
Premium Medlem Daniel Svendsrud Skrevet 5. mai 2010 Premium Medlem Skrevet 5. mai 2010 Er bra den der. Har sett en tilsvarende som er filmet innvending hvor kamera begynner å skurre og flyet tar en etterfølgene go around. Siter
Emil Topstad Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 HARD landing ja, det er ordet som passer inn her.. :grin: Siter
Even Rognlien Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Oops. De der er mer robust enn mann skulle tro! Siter
Lars-Petter Meyer Bedin Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Gammal bra film det där, men varför använder ni inte youtube tråden som borde användas för sådana här klipp??? Timmy Brandt.Det er fordi enkelte arbeidsgivere i Norges land har diverse sperrer for nettbruk.Poster man det slik,er det fullt mulig for "oss" og se på youtube :grin: Siter
TOS Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Artig filmklipp det der. Minnar meg litt om enkelte landingar eg har sett soloelevane mine har gjort innimellom :grin: Siter
Joakim Hagen Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Timmy Brandt.Det er fordi enkelte arbeidsgivere i Norges land har diverse sperrer for nettbruk.Poster man det slik,er det fullt mulig for "oss" og se på youtube Ikke Minst skoler Bedin Siter
Morten W Melhuus Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Tror nok G-limiten røyk seriøst der ja... M Siter
Morten Ruud Skrevet 6. mai 2010 Skrevet 6. mai 2010 Tror Timmy tenkte på denne tråden, Mr. Bedin http://www.flightsim.no/ubbthreads/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=534882#Post534882 Men, som kjent har mennesker en kort hukommelse, så to uker tilbake er litt for lenge Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.