Sindre Holberg Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Heisann! Tenkte jeg skulle gi dere en liten notis på en ganske ny norsk teknologi nettside! Jeg har startet et prosjekt ved navn Teknikksiden. Med meg har jeg 5 andre personer, bla. 2 her fra forumet. Nemlig Johan Luiggi og Åge Berg. Vi skriver reviews av diverse spill, gadgets og andre teknologiske produkter. Vi gjør også såkalte "hands on" filmer av produkter. Vi har avtale med et par spillprodusenter, og jobber med å få flere samarbeidspartnere. Jeg håper dere vil ta en titt innom å se! Gjerne hver dag, for vi publiserer nytt hver dag! Adr: www.teknikksiden.com Mvh Sindre Holberg Sjefredaktør Teknikksiden.com post@teknikksiden.com / sindre@teknikksiden.com Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Gratulerer med businessen Hvordan fungerer de avtalene dere har? Får dere penger for å promotere deres produkter? Ble litt nyskjerrig på hvordan dere får inntekt, siden jeg ikke så noe reklame på siden. EDIT: Hvem er det som designer siden? Jeg ser at jpg-komprimeringen på bakgrunnsbildet desverre har gått litt utover kvaliteten der... Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Hei! Jo, takk for det! Ta kontakt på skype så skal jeg fortelle deg litt mer Når det gjelder design, så bruker vi en ferdig CSS, med enkelte forandringer. Skjønner ikke helt hvilket bilde du tenker på? Siter
Mathias Kjærstad Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Bra jobbet Holberg, er der inne daglig for oppdateriner :cool: Siter
Tommy Bernes Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Flott siden Sindre! Men er det mulig og fjerne det som popper opp når man holder musen over linker og bilder på siden der, ble litt irriterende Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Heisann! Takk folkens! Skal se på saken Tommy Siter
Marius Arnesen Høiseth Skrevet 5. mai 2010 Skrevet 5. mai 2010 Sindre: Jeg la til en skype på deg, men jeg fant to adresser. Satser på at jeg tok den riktige :grin: Siter
Sindre Holberg Skrevet 5. mai 2010 Forfatter Skrevet 5. mai 2010 Hei igjen! Vi har nå forandret layouten til Norsk på sidene. Vi har også publisert hands on av HTC BT M300 og anmeldelse av Battlefield Bad Company 2 Sjekk det ut Legg gjerne til siden i dine favoritter og sjekk hver dag. Vi legger ut nytt stoff hver dag! Siter
Sindre Holberg Skrevet 26. mai 2010 Forfatter Skrevet 26. mai 2010 Nå kan det virkelig være verdt å sjekke ut teknikksiden fremover! I dag inngikk vi avtale med Paradoxplaza og for en uke siden så signerte vi med Microsoft Norge. Vi er altså på god vei! Dagens signeringsnyhet: http://teknikksiden.com/2010/05/26/teknikksiden-inngar-stor-avtale/ Sjekk ut! Sindre Editor in chief www.teknikksiden.com Siter
Sindre Holberg Skrevet 1. juni 2010 Forfatter Skrevet 1. juni 2010 Hands on av iPad! http://teknikksiden.com/2010/05/31/ekstra-hands-on-ipad/ Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i diskusjonen!
Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.