Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Tenkte jeg skulle gi dere en liten notis på en ganske ny norsk teknologi nettside!

Jeg har startet et prosjekt ved navn Teknikksiden.

Med meg har jeg 5 andre personer, bla. 2 her fra forumet. Nemlig Johan Luiggi og Åge Berg.

Vi skriver reviews av diverse spill, gadgets og andre teknologiske produkter. Vi gjør også såkalte "hands on" filmer av produkter.

Vi har avtale med et par spillprodusenter, og jobber med å få flere samarbeidspartnere.

Jeg håper dere vil ta en titt innom å se! Gjerne hver dag, for vi publiserer nytt hver dag! :)

Adr: www.teknikksiden.com

Mvh

Sindre Holberg

Sjefredaktør

Teknikksiden.com

post@teknikksiden.com / sindre@teknikksiden.com

Skrevet

Gratulerer med businessen :)

Hvordan fungerer de avtalene dere har? Får dere penger for å promotere deres produkter? Ble litt nyskjerrig på hvordan dere får inntekt, siden jeg ikke så noe reklame på siden.

EDIT: Hvem er det som designer siden? Jeg ser at jpg-komprimeringen på bakgrunnsbildet desverre har gått litt utover kvaliteten der...

Skrevet

Hei!

Jo, takk for det!

Ta kontakt på skype så skal jeg fortelle deg litt mer ;)

Når det gjelder design, så bruker vi en ferdig CSS, med enkelte forandringer. Skjønner ikke helt hvilket bilde du tenker på? :)

Skrevet

Hei igjen!

Vi har nå forandret layouten til Norsk på sidene.

Vi har også publisert hands on av HTC BT M300 og anmeldelse av Battlefield Bad Company 2 :)

Sjekk det ut ;)

Legg gjerne til siden i dine favoritter og sjekk hver dag. Vi legger ut nytt stoff hver dag! :)

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...